اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۱۱۸۰
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

معاون اداره ارشاد استان قزوین دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: معاون اداره کل ارشاد استان قزوین به دلیل اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: معاون اداره کل ارشاد استان قزوین به دلیل اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی دستگیر شد.

قاسمی با اشاره به دستگیری معاون اداره کل رشاد استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی از اتهامات متهم دستگیر شده بوده و پرونده در دادسرای قزوین در حال رسیدگی است.

وی تاکید کرد: ابتدا تخلفات مالی عامل تعقیب معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرار گرفته و در نهایت دستگیر شد.

دادستان مرکز استان افزود: با توجه به بررسی اسناد مالی و اداری این اداره کل مشاهده شده اموال و وجوهی که باید در امور اداری و برنامه‌های فرهنگی هزینه شود توسط متهم این پرونده توسط حساب‌های واسطه‌ای برداشت و تصاحب شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: دستگاه قضایی با هیچ شخص و مقامی عهد اخوت نبسته و بدون توجه به مقام و جایگاه با متخلفان و بی‌توجهان به قانون همانند ویگر آحاده جامعه در گذشته برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات سازمانی، به دستگاه قضایی و نظارتی گزارش داده چرا که ما امادگی دریافت این گزارش‌ها را داریم.

قاسمی گفت: کلیه اخبار مربوط به روند رسیدگی به این پرونده و سایر پرونده ها در زمان مناسب توسط روابط عمومی دادگستری قزوین به اطلاع مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: در راستای جلوگیری بروز تخلفات از سوی مدیران، نظارت از سوی دستگاه‌ها و مراجع نظارتی درون سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم وطن

      معاون اداره کل ارشاد. واقعا باید به حال خودمون گریه کنیم باید مثل پسره که گوسفند ها رومیدوزدید دستاشو به جای یک جا ازچند جا قطع کنن .

      پاسخ ها

      • مهدی

        مرگ بر امریکا

      • بدون نام

        خدا را شکر که روسا دیگه اختلاس و دزدی و دستبرد به دوایر دولتی دستبرد نمی زنند نوبت به معاونین رسیده که تا آبدارچی و مستخدم هم نوبت میرسد، خدا را شکر،

    • بدون نام

      رطب خوار کی منع رطب کند رییس قوه قضاییه ۱۰۰۰میلیارد توحساب داشته از کجا آورده اول خودت بعدأ کسی /هر کس تو ایران کاره ای شده فقط وفقط برا دزدی اومده نه خدمت به مردم

    • بدون نام

      نمک گندیده است

    • بدون نام

      اگر واقعی باشه بعدا تکذیب نکنید واقعا دستمریزاد، امیدوارم به اشد مجازات برسانید تا عبرتی باشه به سایرین ونیز ادامه یابد ومسئولین خائن ودزدوغارت بیت المال را از قدیم وجدید دستگیر وچندتا از اون گردن کلفتهای دزدرا اعدام بکنید وضع آشفته اقتصاد وهرج ومرج بازار درست میشه

    • نا شناس

      الی برکت اله

    • بدون نام

      عهد اخوت نبسته تو گفتی اما شنونده باید عاقل باشد منتظر تکذیب باشیم ؟

    • بدون نام

      وای به روزی که بگندد نمک!!

    • بدون نام

      چند سال داشته مردم رو ارشاد میکرده این مرشد بزرگ؟

    • بدون نام

      اگر اختلاسها و دزدیهایی که هر روزه در ارگانهای دولتی اتفاق میفته جلوش گرفته بشه میشه ماهیانه به هر ایرانی مبلغ ده میلیون تومن یارانه داد و کلا ریشه فقر را کند ولی الان برعکس شده با همین فرمون اگر جلو بریم ریشه فقیر کنده میشه

    • نااشنا

      علی برکت الله .هرروز یک خبر از اختلاس میشنویم دیگه از مسئولین رسیدیم به مردم

    • آ زاد

      ارشاد اسلامی،آ ره

    • وانک علا خلق عظیم

      اینم سنگ تمام گذاشته به قول حاج حسن روحانی زنون زنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج