adexo3
۸۳۱۷۹۲
۳۰ نظر
۵۰۰۴
۳۰ نظر
۵۰۰۴
پ

فرماندار تهران به شهروندان: به متکدیان کمک نکنید

فرماندار تهران با اشاره به ادامه روند فعالیت مجتمع فوریت‌های اجتماعی و لزوم تقویت آن در آینده نزدیک گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت شهروندان هستیم .

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری ایسنا: فرماندار تهران با اشاره به ادامه روند فعالیت مجتمع فوریت‌های اجتماعی و لزوم تقویت آن در آینده نزدیک گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت شهروندان هستیم .

عیسی فرهادی با اشاره به فراهم شدن همه امکانات و تجهیزات در مجتمع فوریت‌های اجتماعی برای جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر تهران؛ گفت: با همکاری و تعامل دستگاه‌های ذیربط در این حوزه که نمایندگان انها در این مجتمع حضور دارند می‌توانیم جمع‌آوری متکدیان به عنوان یک اسیب اجتماعی در شهر تهران را در آینده نزدیک اجرایی کنیم.

وی افزود: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند مشارکت شهروندان هستیم. اگر مردم قبول کنند که تکدی‌گری عملی زشت است و در دین اسلام هم نکوهیده شده و به متکدیان کمک نکنند، قطعاً حل این معضل بسیار سریع‌تر و آسان‌تر انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: برای نهادینه کردن فرهنگ کمک نکردن به متکدیان باید از ظرفیت‌های مختلف بهره ببریم که در این میان مدارس در بحث آموزش به دانش آموزان و اولیا، شهرداری، دانشگاه‌ها و مساجد نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارند.

به گفته وی، تکدی‌گری درآمد قابل توجهی برای متکدیان دارد، لذا تنها با مشارکت شهروندان مقابله با این آسیب اجتماعی به نتیجه خواهد رسید، در حقیقت هر جا شهروندان در بحث آسیب‌های اجتماعی حضور پیدا کرده‌اند، نتایج و اثرات خوبی به دنبال داشته است.

فرماندار تهران تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از وظایف دستگاه‌های مرتبط با این حوزه خواند و افزود: ۱۲ دستگاه طبق قانون شورای عالی اداری موظفند به این امور رسیدگی کنند و مجتمع فوریت‌های اجتماعی نیز با همین هدف تشکیل شد تا هماهنگی و تعامل میان این دستگاه‌ها ایجاد شود که امروز کار خود را دنبال می‌کند، اما باید تقویت شود تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریو

      .... کلی بدبخت و بیچاره هست خودتون فقط تماشا میکنید و حتی میگین مردم کمک نکن که بدین به سوریه و لبنان و غیره خاک بر سر بی غیرتتون کنن..

    • بدون نام

      بریزیم تو جیب شهرداری یا دولت

    • بدون نام

      اعلام کنید عرضه جمع آوری آنها را نداریم
      چرا صورت مسئله را پاک میکنید؟

    • بدون نام

      مردک30در صد مردم از گرانی و تورم گدا شده اند

    • بدون نام

      مردک30در صد مردم از گرانی و تورم گدا شده اند

    • بدون نام

      وظیفه شماست جمع کتیداگه اتباع خارجی افغانی هستن جمع کنیواخراج داگه ایرانین شغل بدین مگه ثروتمندترین کشوردنیانیستیم چراپس بالا۴۰ملیون فقیرداریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ثروتمندترین کشور دنیا نیستی بالام جان. چون هرچند کشور منابع بالقوه برای تولید ثروت زیاد داره اما اون عقل و شعوری که برای استفاده از این منابع وجود داشته باشه توی کاسه سرت نیست. متوجهی بینوا؟

    • بدون نام

      اگر راست میگی این متصدیان را سامان بدهید ،
      جمع آوری این متصدیان کار خود شماست حتی از کشورهای همسایه مثل پاکستان و زیمباوه هم وارد کشور کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای مسئولان تعیین تکلیف نکن

    • بدون نام

      متکدی درتمام کشورهامخصوصا کشورهای جهان سوم زیاد است.کشورماکه مسلمان است ودرآن انفاق وصدقه از محسنات است.درکنار این مسئله گروهاوانجمن هایی تحت نام کمک به محرومان به اسم وعناوین ائمه و موازی با کمیته امداد وبهزیستی فعالیت میکنند،اگر منصفانه بررسی کنیم واقعا نباید فقیر ی داشته باشیم.البته به عوامل زیاد ربط دارد که چرا موفق نیستیم این پدیده زشت ازجامعه برچیده شود.بنظر من اول باید به صداقت این گروهای امدادی که موازی دونهاد رسمی هستند رسیدگی شود ودرثانی مرزها راببندیم واجازه ندهیم ازافغانستان وپاکستان وهند وبنگلادش وسریلانکاه به داخل کشور بیایند.

    • بدون نام

      منتظردستورشما بودیم اگرکمک به فقرا دراسلام نکوهیده بود امامان هم کمک نمی کردند ولی می بینیم که امامان دست هیچ سائلی راپس نزدند

    • بدون نام

      شما که همیشه کاسه گدایی تون طرف مردم درازه اول خودتون کاسه گدایی تون جمع کنید بعدبه دیگران توصیه کنید اگرمثل شما وضعشون خوبه گدایی نکنند

    • حس روحانی

      پس از کجا بیارن علت این مضع همه اش مربوط به دولت وقته مردم رو بدبخت کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم اگر شعور داشتند اینها سوارشان نمیشدند

    • مملکت ویران

      خب شماهم به فلسطین،یمن،سوریه ولبنان کمک نکنین.

    • شاهین

      اقای محترم این چیزا کاملا شخصیه شما فقط میتونی به خودت توصیه کنی ، بله اکثر مردم میدونن تکدی گری کار خوبی نیست و بیشترشون باند دارن و حوزه استحفاطی و درامدی چند برار کارگر اما بعضی هاشونم نه مثلا اون بنده خدایی که از یکدست ناهنجاری داره و نمیتونه کار کنه و کشوری که توش زندگی میکنه هیچ ممر درامدی براش در نظر نگرفته چه کار کنه
      این مسایل تماما به کوتاهی و ضعف مدیریتی خود شماها برمیگرده
      و البته اینم بگم من یبار بخاطر شناختی که از طرف داشتم به خانومی که بهش کمک کرد گفتم این شخص کاملا سالم و دروغ میگه مشکل جسمی داره بهش کمک نکن خانومه بهم گفت اصلا مهم نیست مهم اینه که من با ببخشش این هزار تومن خودم حالم خوب میشه اونم فکر میکنه زرنگه پس اونم واقعا خوشحال میشه ، خلاصه دیدم اینم طرز نگاه قشنگیه اما بدون شک مسئولین بخصوص مسئولین شهری مقصر اصلی حضور این افراد در جامعه هستن

    • بدون نام

      واقعا ۸۰درصد متدکیان آدمهای نیازمندی نیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط کردی

    • بدون نام

      شما هرگز موفق نخواهید شد چون به عدالت رفتار نمیکنید دروغگو هستید به فکر مردم محروم وفقیر نیستید شما نمدانید دانش آموزی که با کفش پاره مدرسه میره یعنی چه بچه های خودتان با کفش چهارصد هزارتومانی کاپشن یک میلونی جوراب پنجاه هزار تومانی دفتر فلان کیف بمان مدرسه لاکچری میروند اصلا فرزندان شما میدانند معنای نداشتن را مگه خونشون رنگینتره نه جانم با حق وحقوق محرومان دارند زیبا زندگی میکنند اگر دونف میان مسجد نماز بخونند انقدر جلویشان را میگیرند که کمک کنید که طرف دیگه میره وپاشو تو مسجد نمی گذاره پس دولت چکارست اینجا که همش مردم کمک کنند

    • حسنی بلا

      دهک های اخری تنطیم اقتصادیجزئ متکدیان شده اند

    • بدون نام

      الان چند ساله متکدی سر چهار راه فاطمی امیراباد داخل امیر آباد چهار راه فرمانیه وخیابانهای مجاور پر شده چندین بار به شهرداری اورژانس اجتماعی شکایت کردم گفتند به ما ربطی ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خیلی بیجا کردی و خیلی غلط کردی که شکایت کردی بیوجدان

    • بدون نام

      درامد برخی متکدیان در تهران از برخی پزشکان متخصص و جراح هم بیشتر است ، شهرداری چرا با آنها برخورد نمی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟؟!؟؟!!!!!!؟!؟!

    • بدون نام

      پوز بدین بهشون وشماره حساب مشترک بدین بهشون

    • بدون نام

      پس بکی کمک کنیم دیشب چهلوپنج دلار یارانه دادین بزارکمک کنیم سواب داره میگن هفتاد هشتاتابلا رودرمون میکنه

    • بدون نام

      لابد به شما کمک کنیم !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وظیفته. پس چی؟

    • بدون نام

      فرماندارتهران ، نیازمند با تکدگری تفاوت دارن تصورکن ازخانواده معلولین شدید مظلوم بهزیستی درمنزل هستی که با ماهیانه 100 وهشت تومن چطور میتوانی امرارمعاش کنی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! ازاستان فارس

    • سلام

      حرف مفت زن. بجایی که فکر مردم .اقتصاد و مشکلات باشد. میگه فلان. چند وقت دیگه باید گدا صادرکنیم به کشورهای همسایه. تاشما مسئولین یه چیزی گیرتون بیاد.

    • محمدنژاد

      تو چه کاره ای که نظر دینی ارائه میدی؟ و مردم را از کمک کردن منع شرعی میکنی؟
      نفس گدائی نکوهش شده نه کمک کردن! درثانی عامل تمام این گرفتاریها ندانمکاری و حماقت امثال شماست که با تشدید گرفتاری و معضلات اقتصادی و معیشتی موجب رشد تکدی گری شدید!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج