adexo3
۸۳۳۰۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

خبر جنجالی اخیر درباره زنان ایران صحت ندارد

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک ، برخی شایعات مبنی بر محدود شدن صدور پروانه کسب مشاوره املاک برای بانوان را به شدت تکذیب کرد و گفت: بانوان هم همچون آقایان می توانند برای داشتن دفتر مشاوره املاک جوازکسب دریافت کنند.

واحد مرکزی خبر: رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک ، برخی شایعات مبنی بر محدود شدن صدور پروانه کسب مشاوره املاک برای بانوان را به شدت تکذیب کرد و گفت: بانوان هم همچون آقایان می توانند برای داشتن دفتر مشاوره املاک جوازکسب دریافت کنند.

مصطفی قلی خسروی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : در بخش مشاوراملاک بانوان همچون گذشته می توانند پروانه کسب بگیرند اما برای جلوگیری از مشکلات احتمالی برای آنان ، باید مباشر داشته باشند و خودشان نمی توانند با متقاضیان بروند و مورد اجاره را نشان بدهند.

وی افزود:این تصمیم را اداره اماکن گرفته است و علت آن هم حفظ شاًن وعزت وجایگاه والای بانوان در جامعه است.

خسروی با بیان اینکه درجامعه ما مرد و زن دوش به دوش هم فعالیت می کنند اما برخی مشاغل با روحیه و شان بانوان همخوانی ندارد گفت: البته موضوعی که این روزها به ان پرداخته می شود از قبل بوده است و تازگی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اوغلو

      بعضی ها واقعا .. دارندموضوعاتی که هیچ محملی ندارند درسانه ها بیکار دست و دهن بسته مطرح کرده موجب تشویش اذهان اقشاری ازمردم میشوند آرامش نیم بند جامعه رابهم میریزند بنظرم آقای مرتضوی بجای قسمتی از کارت هدیه عطائی ازمال پدر مرحوم بنمایندگان شریف ومتدین وباتقوا تعدادی دفترچه درمانی هم رایگان بهاین تیپ خبرسازان اعطا میکردند بلکه انان عذری وبهانه ای برای عدم مراجعه به پزشک ومعالجه خود نداشته باشند.

    • ایران

      خانمهای ایرانی افرادی رشد یافته هستند که خودشان قادر به تصمیم گیری برای خود هستند و به خوبی قادرند از شان و مقام خود حفاظت کنند . به نظر شما به جای محدود کردن خانمها بهتر نیست که نیروی انتظامی بر اساس استانداردهای روز دنیا عمل نموده و امنیت را در همه جا برقرار کند تا خانمها هم بتوانند مثل آقایان در فضای امن شده به فعالیت های مختلف بپردازند ؟؟؟!!!!! ضمن اینکه اگر خطری برای خانمها در این شغل باشد کمتر از مشاغل دیگر نیست . بهتر است مردان را بگونه ای تربیت کنیم و قوانین را به گونه ای تدوین و اجرا کنیم که فضا برای همه انسانها اعم از زن و مرد قابل زندگی کردن باشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج