جاباما
۸۳۵۲۶۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

اولین سیم‌کارت نسل پنجم جهان رسما عرضه شد

اولین سیم کارت نسل پنجم جهان که قابل استفاده در شبکه های مخابراتی است، به طور رسمی توسط شرکت امنیت دیجیتال گمالتو طراحی و عرضه شد.

خبرگزاری مهر: اولین سیم کارت نسل پنجم جهان که قابل استفاده در شبکه های مخابراتی است، به طور رسمی توسط شرکت امنیت دیجیتال گمالتو طراحی و عرضه شد.

Gemalto که از شرکت های مشهور ارائه دهنده محصولات و خدمات امنیت دیجیتال است، اعلام کرده که این سیم کارت آماده استفاده توسط اپراتورهای مخابراتی است و با پروتکل ها و استانداردهای ارتباطی مهمی همچون ETSI ۳GPP و SIMalliance سازگاری دارد.

شرکت سازنده مدعی است با استفاده از سیم کارت های یادشده نه تنها حریم شخصی کاربران حفظ می شود، بلکه داده های آنها نیز کاملا محفوظ باقی می ماند. گمالتو می گوید کیفیت ارائه خدمات رومینگ نیز با استفاده از سیم کارت های یادشده بهتر می شود و می توان از سرقت داده های کاربران توسط هکرها در حین انتقال آنها از شبکه های مخابراتی جلوگیری کرد.

انتظار می رود تا سال ۲۰۲۴ میزان پوشش شبکه های نسل پنجم ۴۰ درصد از جمعیت جهان را دربر بگیرد و ۱.۵ میلیارد نفر در سراسر جهان از خدمات مذکور استفاده کنند. استفاده از سیم کارت های جدید یکی از پیش شرط های دسترسی به خدمات پرسرعت شبکه های مخابراتی نسل پنجم است.

سیم کارت نسل پنجم گمالتو در فرم های مختلف سیم کارت شامل SIM، M۲M SIM، eSIMتولید شده و اپراتورهای مخابراتی می توانند به منظور عقد قرارداد استفاده از آنها با شرکت سازنده وارد مذاکره شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افتخار میکنم اینجا میگن غربگرا بهمون برای یه نظر ساده . واپسگراها تو ایران چی دارن غیر از یه پراید ادم کش

    • بدون نام

      بگو گمالتو برای کدوم کشوره

    • بدون نام

      باز بدو بگو مگ بر امریکا

    • بدون نام

      یعنی تا ۵ سال اینده بیش از سه میلیارد سبم کارت فعال خواهد شد مقایسه شود با هشتاد میلیون کارت ملی خودمان و زمان هردو و تکنولوژی و کاربردی هرکدام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج