adexo3
۸۳۶۱۸۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

موسوی و خاتمی در متن استعفای خود چه نوشتند؟

کانال تلگرامی خبرگزاری فارس به بهانه استعفای ظریف، به چند استعفاهای دیگر پرداخت.

کانال تلگرامی خبرگزاری فارس به بهانه استعفای ظریف، به چند استعفاهای دیگر پرداخت.

در این مطلب آمده است:

اولین استعفای جنجالی در جمهوری اسلامی ۱۴ آبان ۵۸ رقم خورد. بازرگان: «پیرو توضیحات مکرر و نظر به اینکه دخالت‌ها، مزاحمت‌ها، مخالفت‌ها و اختلاف نظرها، انجام وظایف محوله و ادامه مسئولیت را برای همکاران و اینجانب مدتی است غیرممکن ساخته، بدین وسیله استعفای خود را تقدیم می‌دارد»

دومین استعفا در سال ۶۷ و توسط میرحسین موسوی رقم خورد که امام در جواب موسوی نوشت: «نامه‌ی استعفای شما باعث تعجب شد. ... در زمانی که مردم حزب‌الله برای یاری اسلام، فرزندان خود را به قربانگاه می‌برند چه وقت گله و استعفا است.»

سومین استعفا در ۷ فروردین ۶۸، توسط آیت‌الله منتظری رقم خورد. امام در پاسخ نوشت: «همان طور که نوشته اید رهبری نظام جمهوری اسلامی کار مشکل و مسئولیت سنگین و خطیری است که تحملی بیش از طاقت شما می خواهد. و به همین جهت، هم شما و هم من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودیم.»

خاتمی در خرداد ۷۱ از ارشاد استعفا داد و نوشت: متأسفانه در صحنه امور فرهنگی چندی است که به شیوه‌ای دیگر عمل شده است و چه‌بسا که با شکسته شدن همه مرزهای قانونی، شرعی، اخلاقی و عرفی کار از نقد و ارزیابی (ولو غیرمنصفانه) گذشته وهر وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خاصی مباح شمرده شده است.

روحانی در کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای می‌نویسد: تعدادی از نمایندگان مجلس، طرح سه فوریت برای الزام دولت به پذیرش پروتکل الحاقی را امضاء کرده و در پی آن بودند تا آن را تقدیم مجلس کنند. به رئیس‌جمهور گفتم اگر طرح سه فوریت در مجلس مطرح شود، من استعفا می‌دهم!

و اینک استعفای_ظریف...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      تمام این استعفاها در بطن و عمق خود هجله هزاران سوال و معمای خود را داشته است که در راس همگی آنها دخالت های نهادی رسمی فراتر از وظایفشان به وضوح دیده شده و یا بیان شده است البته با گذشت زمان!!!

    • بدون نام

      اقای روحانی پست خودرا تحویل بده شما کارای ندارید مردم را بدبخت کردی اهی در بدن مردم نمونده زمان چنگ بهتر ازاین مردم زندگی داشتن امروز با پرورش دزدانی در دولت شما مردم را به گدای انداختن برو صف های مراجعه به کمیته امداد را نگاه کن حیا کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج