اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۶۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

توسط يك آمريكايي در ايلينويز

كشف ۱۵۰ هزار دلار در يك باغچه!

«واين ساباي» در حال هرس باغچه خود بود كه به صورت كاملا اتفاقي دستش به ساك قهوه‌اي رنگي مي‌خورد كه شبيه كيسه‌هاي مخصوص زباله بوده است. وقتي اين مرد آمريكايي اين ساك را باز مي‌كند درون آن اسكناس‌هاي ۲۰ دلاري پيدا مي‌كند كه مجموع آنها به ۱۵۰ هزار دلار مي‌رسيده است.

تهران امروز: يك آمريكايي كه در ايلينويز زندگي مي‌كند، در باغچه‌اش كيف‌هايي يافته است كه در مجموع شامل ۱۵۰ هزار دلار پول نقد بوده است.

در داستان‌هاي قديمي هميشه از باغ‌ها و باغچه‌ها به عنوان مكان‌هايي براي يافتن و مخفي كردن گنج نام برده مي‌شده است. حالا يك آمريكايي تجربه يافتن گنج در يكي از اين باغچه‌ها را داشته است. او از باغچه منزل شخصي خود چندين كيف پيدا كرده است كه در مجموع مبلغ ۱۵۰ هزار دلار نقد در اين كيسه‌ها بوده است.

«واين ساباي» در حال هرس باغچه خود بود كه به صورت كاملا اتفاقي دستش به ساك قهوه‌اي رنگي مي‌خورد كه شبيه كيسه‌هاي مخصوص زباله بوده است. وقتي اين مرد آمريكايي اين ساك را باز مي‌كند درون آن اسكناس‌هاي ۲۰ دلاري پيدا مي‌كند كه مجموع آنها به ۱۵۰ هزار دلار مي‌رسيده است.

با اين حال اين مرد ۴۹ ساله كه مدتي است شغل خود را از دست داده و با پدرش زندگي مي‌كند گويا چندان از اين اتفاق ناراضي نيست: «حقيقت اين است كه واقعا به چنين پولي نياز داشتم.» البته او با بدبيني به اين اتفاق نگاه مي‌كند: «با شانسي كه من دارم اين پول احتمالا از يك بانك دزديده شده است و اگر من اين پول‌ها را خرج كنم مي‌گويند خود من يك بانك را زده ام!»

به همين خاطر آقاي ساباي تصميم گرفته است پليس را خبر كند تا چاره‌اي براي اين مشكل بينديشد تا الان تحقيق‌ها به سرانجامي نرسيده است و كوچك‌ترين نشانه‌اي از منبع اين پول‌ها به دست نيامده است چرا كه هيچ دستبردي در حوالي محل سكونت اين مرد گزارش نشده است.

خانواده ساباي بعد از تحقيق‌هاي پليس به اين نتيجه رسيده‌اند كه احتمالا مالك اين گنجينه به زودي براي جست‌و‌جوي اموال خود به آنجا خواهد آمد اما اين احتمالي است كه پليس آن را بررسي خواهد كرد. اگر شخصي پيدا شود كه ادعاي مالكيت اين ميزان پول را داشته باشد، اين مسئله ديگري است كه مي‌تواند داستان پسر و پدر را خاتمه بدهد، چرا كه در آن صورت پليس بايد به خانواده ساباي كمك كند تا آنها بتوانند حقوق خود را درمورد اين پول بشناسند. با اين حال، واين در اين مورد با يك وكيل مكاتبه كرده است.
منبع: تابناک
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج