اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۶۶۴۳
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

اختصاص ۸۰ درصد تولید خودرو به پیش فروش‌ها

سرپرست سازمان توسعه و تجارت با تاکید بر این‌که برنامه‌ای برای واردات خودرو وجود ندارد، گفت: دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) این است که باید ۸۰ درصد تولیدات به تعهدات شرکت‌های تولیدکننده خودرو تعلق گیرد و به‌دست مردمی برسد که برای خودرو ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سرپرست سازمان توسعه و تجارت با تاکید بر این‌که برنامه‌ای برای واردات خودرو وجود ندارد، گفت: دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) این است که باید ۸۰ درصد تولیدات به تعهدات شرکت‌های تولیدکننده خودرو تعلق گیرد و به‌دست مردمی برسد که برای خودرو ثبت نام کرده‌اند.

محمدرضا مودودی - سرپرست سازمان توسعه و تجارت - در حاشیه دومین مراسم اهدای جایزه ملی برند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد که استراتژی وزیر صمت این است که تولید خودرو را افزایش دهیم، چراکه اگر تولید افزایش یابد، قطعاً نیاز داخل نیز تأمین می‌شود و التهابی که دلالان در بازار خودرو ایجاد می‌کنند، از بین می‌رود.

وی، در پاسخ به این سوال که آیا نرخ خودرو کاهش می‌یابد، گفت: معتقدیم که قیمت‌ها حتماً کاهش خواهد یافت. مشکل ما در بخش خودرو توازن بین تولید، تأمین قطعه، تقاضا در بازار است که باید تعادلی بین این موضوع ایجاد شود.

سرپرست سازمان توسعه تجارت در ادامه از افزایش تولید خودرو خبر داد و گفت: ایران خودرو و سایپا تولید خود را روزانه از ۸۰۰ خودرو به ۲۰۰۰ خودرو رسانده‌اند و دستور صریح وزیر صمت این است که باید ۸۰ درصد تولید موجود به تعهدات شرکت‌های تولیدکننده خودرو تعلق بگیرد و به‌دست مردمی برسد که برای دریافت خودرو ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: خودروسازان می‌توانند ۲۰ درصد تولید خود را در بازار و در نرخ زیر حاشیه به فروش برسانند؛ بنابراین پیش‌فروش خودروسازان برای جمع کردن پول مازاد نیست.

برنامه واردات نداریم؛ تولید داخل کفایت می‌کند

مودودی با تاکید بر این‌که برنامه‌ای برای واردات خودرو وجود ندارد، تصریح کرد: توان تولید داخل می‌تواند نیاز داخلی را تأمین کند و نیازی نیست که منابع ارزی محدود کشور را صرف واردات غیرضروری کنیم.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ادامه داد: نمی‌گوییم تولید داخل در حال حاضر کفایت می‌کند، اما وزیر صمت به شدت به دنبال این است که میزان تولید فعلی کشور کاهش پیدا نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خرداد ۹۶با دلار۳۲۰۰پژو۲۰۰۸ثبت نام کردم قرار بود خرداد ۹۷تحویل بدن ۲بار افزایش قیمت دادن هیچ کس هم پاسخگو نیست اگه تولید نمیشه پس چرا تو نمایندگی با قیمت آزاد هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولی را که قبلا گرفتند به روز حساب نمیکنند ماشین خودشون به روز حساب می کنند

    • مردمی

      ورود خودرو ممنوع برای چه؟ کجای قانون اساسی نوشته ورود خودرو ممنوع است برای اینکه شما ماشینهای اشغال خودتان را بزور به مردم بفروشید ارز نباید خارج شود ارز رابرای چه میخواهید برای دفن وکفن مردم ولی جان مردم هیچ ارزشی ندارد مهم نیست چون جیب شما مهم است ایرانی مجبور است بسازد بسوزد عجب دمکراسیی

    • بدون نام

      بعدش هم سالها توی دادگاهها بدوند و ......‌

    • محمود

      همش وعده وعید الکی به مردم میدند و همش دروغ پشت دروع !!
      شما درهای مملکت رو به روی واردات خودرو بستید و قیمت اشغالهای تولید داخل رو به هر قیمتی به زور تحمیل میکنید. اقا ما اختیار اینو حتی نداریم یه خودرو متوسط خارجی سوار بشیم بعد از چهل سال!!
      حتما باید پرراید اشغال و غیر ایمن رو با چند برابر قیمت سوار بشیم اخه چرا؟

    • بدون نام

      گمرک آزاد کنید پراید۵میلیون نمیخرن

    • محمود

      میگه استراتژی وزارت صمت!! خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خواهشاً فقط پیش فروش ها سال ۹۶ که معوق شده را پاسخ بدهید .
      مردم دیگه تحمل ندارند .
      مردم را از نگرانی و پریشانی خارج کنید .
      متشکرم .

    • بدون نام

      بی نود ثبت نام کردم .
      قرار بود .امسال بدهند .
      ندادند .
      ۴۳ هزار ثبت نامی داریم .
      خدا لعنتشون کند .

    • محمد مهدی عسکری

      شرکت های خودروسازی باید خصوصی بشن همین.

    • بدون نام

      لطفآ حداقل شرایط تاکسی هایی که در زمان اسکات خیلی از تاگسی ها با شرایط ویژه گرفتن وخیلی هار راس انجام کارهاشون بودند .سایت یسته شدش. حداقل شرایط تبدیل نقدی رایکبار دیگر سایت راباز واعلان کنید .ممنون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج