۸۳۷۸۵۲
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

سن پایین مجرمان نگران کننده است

۶۳ سارق حرفه‌ای در اجرای طرح ضربتی پلیس البرز دستگیر و به ۵۰۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

روزنامه ایران: سردار عباسعلی محمدیان- فرمانده انتظامی استان البرز- در حاشیه اجرای طرح مبارزه با مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار گفت: نیروی انتظامی طی ۴۸ ساعت با اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی ۶۳ مجرم حرفه‌ای شد که حدود ۵۰ نفر دارای سابقه کیفری هستند و پیش از این نیز در ارتباط با اقدامات مجرمانه، دستگیر شده بودند و مابقی برای اولین بار مرتکب سرقت شدند.

این مقام انتظامی در ارتباط با پایین بودن سن مجرمان و سارقان دستگیر شده، تصریح کرد: متأسف می‌شویم که می‌بینیم سن جرم پایین آمده و در سن و سالی که باید به‌دنبال تحصیل و مراکز دانشگاهی باشند، در بازداشتگاه‌ها به‌سر می‌برند و امیدوارم با شناسایی دلایل ارتکاب جرم توسط دستگاه‌های مربوطه ریشه‌یابی شود.

وی با اشاره به اینکه اموال کشف شده مربوط به شهر کرج و شهرستان فردیس است، گفت: امیدواریم بتوانیم تا قبل از پایان سال، نسبت به شناسایی مالباختگان اقدام کنیم. برای اموالی که صاحبان آنها مراجعه نمی‌کنند نیز سایتی در نظر گرفته شده که تصاویر کشف شده با یکسری مشخصات، منتشر می‌شود و مالباختگان بعد از شناسایی اموال خود می‌توانند با مدارک لازم مراجعه و وسایل خود را تحویل بگیرند.

وی در ارتباط با اقدامات پایان سال، گفت: برنامه‌های مفصلی از حدود یک هفته قبل در نظر گرفته شده است و در مراکز تجاری و محدوده‌های خرید و فروش که بواسطه حضور مردم، شلوغ است، پلیس با لباس شخصی حضور دارد و افراد سابقه‌دار را از روی تصاویری که در اختیار دارند، شناسایی می‌کنند.

طرح ویژه ایام نوروز در مراکز تجاری با حضور عوامل پلیس مخفی و انتظامی آشکار، شروع شده و برای دستگیری سارقان حرفه‌ای که با اسناد موجود مرتکب جرم شدند، اقدام خواهند کرد. استقرار در محلات، یکی از طرح‌های موفق سال قبل بود که نیروهای سیار و ثابت حضور فعال داشتند و امسال هم بر همین منوال پیش‌بینی شده در قالب ایستگاه‌های سیار پلیس و استقرار خودرو در محلات، حضور داشته باشند بنابراین با توجه به اینکه سال گذشته با کاهش خوب جرایم همراه بودیم، امسال نیز درصدد بهبود این وضعیت هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه که نباید مسل مسعولین سن بلا بشن دزدی کنند

    • بدون نام

      مجرم ..مجرم است و طبق قانون باید مجازات شود .

    • بدون نام

      دلیلش فقر بیکاری فکر کردن میخواهد

    • بدون نام

      همش بیکاری وفقرنجومی زیاد وچرابایدبالا۴۰ملیون نفرزیرخط فقرباشن فقربیادایمان ورحم میرحالا بارم بیرین بودجه ومنابع شغل حدود۲۰ملیون افغانی دولت ازجیب ملت بدبخت بده وازپول نفت وگاز معدن....‌مالیات ایران وازماست برماست خودریس پلیس گفته افغانهاامنیت مملکت کلا بهم زدن کمترینشم بیکاری وزیرکارگفته اگه اینهابرن مشکل بیکاری حل میش حالا بودجه بالا۳۰۰سال ایران هزینه وصررشون باگفته خودکارشناسان ومسولین وافغانهامیخواهن برن چراجلشون دولت میگیراین توهین به مملکت ومردم توهرخانه۱تا۲نفربیکارداریم به گفته نمایندگان انگلیس گفته هرچی کشورغنی ترمردم فقیرتر ماپنجمین کشورثروتمنددنیاییم لعنت به خاینین احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج