۸۳۸۱۵۸
۲۴ نظر
۵۰۲۹
۲۴ نظر
۵۰۲۹
پ

ناکامی مرد جوان در قتل دختر عمویش

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو، از دستگیری پسر ۱۹ ساله‌ای خبر داد که پس از سرقت از منزل عمویش، قصد داشت دختر عمویش را با گاز شهری به قتل برساند.

خبرگزاری مهر: سرهنگ محمد حسین هاشمی، گفت: بعدازظهر روز گذشته، مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو، با تماس تلفنی یکی از همسایگان در جریان انتشار بوی گاز شهری از منزل یکی از شهروندان ساکن این محدوده قرار گرفتند.

با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مأموران عملیات کلانتری با آتش نشانی منطقه، تیم‌های عملیاتی بلافاصله به محل اعزام و تعدادی از شهروندان که در محل تجمع کرده بودند، محل دقیق انتشار بوی گاز را به مأموران پلیس نشان دادند.

از آنجا که ساکنین منزل مذکور که بوی گاز از آن پخش می‌شد، پاسخی به تماس‌های مکرر و زنگ زدن‌های پلیس، نداشتند، هماهنگی برای ورود به منزل با مرجع قضائی انجام شد و زمانی که مأموران وارد خانه شدند، دریافتند که باز بودن شیر اجاق گاز باعث انتشار بوی گاز شده و این در حالی بود که اثاثیه منزل مذکور به هم خورده بود.

به این ترتیب، بخش‌های مختلف ساختمان مذکور مورد بازرسی مأموران قرار گرفت که نهایتاً در یکی از اتاق‌ها، بدن نیمه جان دختری که روی گردن وی آثار جراحت وجود داشت، یافته شد.

سرهنگ هاشمی، با اشاره به این مطلب که با کشف پیکر نیمه جان این دختر بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، گفت: این دختر، با دریافت خدمات پزشکی و درمانی از مرگ نجات یافت و در تحقیقات انجام شده پس از به هوش آمدن اعلام داشت که پسر عمویش پس از ورود به خانه، در حال سرقت جواهرات و طلاهای منزل بود که او را دیده و این مساله به درگیری با وی منجر شده است.

این دختر جوان، اظهار داشت: در اتاق خواب مشغول استراحت بودم که متوجه سر و صدایی در یکی از اتاق‌های خانه شدم و از آنجا که می‌دانستم پدر و مادرم منزل نیستند، کمی به سر و صدا دقت کردم و برای بررسی بیشتر از اتاق خوابم بیرون امدم که متوجه حضور پسر عمویم در منزل شدم، به حضور وی اعتراض کردم که به سمت من حمله ور شد و ضمن مجروح کردن گردنم در حالی که نیمه جان روی زمین افتاده بودم طلا و جواهراتم را سرقت برده و با باز کردن شیر گاز شهری از منزل متواری شد.

به این ترتیب، تیم عملیات کلانتری دستگیری متهم را دستور کار قرار داد و طی تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی که قهوه خانه‌ای در همان حوالی بود، شناسایی شد و در یک عملیات ضربتی در پاتوقش دستگیر شد.

متهم که پسری ۱۹ ساله است در همان تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر ورود غیر قانونی به منزل عمو، اقدام به سرقت، مجروح کردن دختر عمویش و باز کردن شیر گاز برای قتل وی اعتراف کرد.

این متهم همچنین در تحقیقات انجام شده، گفت: با کلیدی که از قبل تهیه کرده بودم و با علم به اینکه خانواده عمویم در منزل نیستند به قصد سرقت طلا و جواهر وارد منزلشان شدم و به جستجوی طلاها و جواهرات پرداختم که ناگهان با دختر عمویم که به من اعتراض می‌کرد چرا به خانه شأن آمده ام روبرو شدم و از ترس ریختن آبرویم با سلاح سردی که همراه داشتم، گلوی دخترعموم را بریدم و در حالی که نیمه جان روی زمین افتاده بود، طلا و جواهراتش را از دستش در آوردم و با باز کردن شیر گاز از محل متواری شدم.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو، در پایان خاطر نشان کرد: بنابر دستور مرجع قضائی متهم تا پایان تحقیقات در اختیار مأموران بازجویی کلانتری قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAAA

        نگو مرد جوان،
        بگو یک آدم بیغیرت،
        بی معرفت صد بار نان و نمک آنها را خوردی حال این جوابش بود .

    • rahman

      باید اعدامش کنن

    • رضا

      کثافت لجن

    • مهتاب

      خیلی پست فطرتی کثافت بی رحم.

    • بدون نام

      زمان تماس همسایه تا رسیدن مامور را بگید ؟ نحوه گزارش برا چاپ زیبنده نیست، قدم به قدم همه جا بازرسی و همه اتاق ها ! اپارتمان بوده یا منزل ؟ کلا یک خط خبر را اکماندو بازی..در صد صفحه م بنویسید؛ متصور کردن و ازدحام جمعیت جلوخانه..قابل بیان نیست !مگر فیلم بازسازی بگیرید که اونم بعید ارزش داشته باشه یا بصرفه برا قانون !برای کمک کردن باید ایرادات گرفته بشه تا یه سرباز هم یاد بگیره نحوه نوشتن یا گزارش وخبرنگاری هم برای علاقه مندان یه حرفه حساب میشه .

    • بدون نام

      پسر نوزده ساله و اینهمه جنایت؟

    • عباس راننده اتبوس

      آفرین بر همسایگان این دختر که زود اطلاع دادند بوی گاز را وگرنه دختره بیچاره چه میشد باید پسرعموش را اعدام کنند تا یه درسی بشد برا بقیه آشغالهای مثل این کثافت که برا پول جان یکی دیگه را میگیرند

    • عباس راننده اتبوس

      آفرین بر همسایگان این دختر که زود اطلاع دادند بوی گاز را وگرنه دختره بیچاره چه میشد باید پسرعموش را اعدام کنند تا یه درسی بشد برا بقیه آشغالهای مثل این کثافت که برا پول جان یکی دیگه را میگیرند

      پاسخ ها

      • م۴

        خاک برسرعمویی که چنین فرزندی تربیت کرده این پسربایدببرند زمین کشاورزی وبجای خروگاو ازش زمین شخم بزنند تاجونش در بیاد خاک برسرت

    • دونالد ترامپ

      مردم رو ب دیوانگی کشوندن

      پاسخ ها

      • علی

        چرا اینطوری شدیم. اگه پرخوری هم کنیم و دل درد بگیریم مقصر یکی دیگه است

    • کارگر

      دمش گرم دمش گرم باید تمام کارفرماها را زنده به گور کرد که فکر نکند کارگر نوکر پدرش هست زنده باد کارگر زنده باد کارگر

      پاسخ ها

      • م۴

        خدا به این دختر رحم کرده که همسایگان نجاتش دادند

    • محمد

      همه دختر عموها رو باید کشت!!

    • بدون نام

      برای چنین اشخاصی که بویی از انسانیت نبرده اند باید اشد مجازات در نظر گرفته شود . ای احمق جانی ابروی تو مهمتره یا جان یک انسان بیگناه

    • بدون نام

      شخصی که با این سن و سال اقدام به قتل ی انسان بیگناه که اونم دختر عمویش بوده میکنه چهار سال دیگه ی قاتل حرفه ای میشه

    • اوسیراک

      خیلی بی شرفی

    • بدون نام

      نر است دیگر...
      حیف اسم مرد که بذاری رو این فسادها
      گفتم نر که به مردهای واقعی برنخوره

      پاسخ ها

      • پیرمرد

        چرا نرنر می کند.فقط نظرت را درج کن.

    • ..

      این خانی آباد نو کجای این مملکته؟ ما از کجا باید بدونیم؟ چرا اطلاعات کامل نمی ذارید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانی اباد شهرکی درغرب برره است.

    • بدون نام

      خوب حالا با این بیشرف باید چکار کرد کسیکه به ناموس خودش رحم نکرده آیا نباید او را فورا اعدام کرد یا با چند ماه زندان وسادت بعد آزاد فکر میکنید او متنبع وآدم شده است سخت در اشتباهید او شرورتر از قبل شده است

      پاسخ ها

      • فرهاد

        سرقت ضرب جرح اقدام بقتل جرم خیلی سنگینی داره باید بیست سال حبس بهش بدن این عوضی اشغال رونباید رضایت بدن این جور افراد بدرد جامعه نمی خورن جای اینا توزندان برای همیشه اینها اصلاح پذیر نیستن باید توزندان بمونن تامرگشون برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج