۸۳۹۵۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آیت‌الله مکارم: مراقب نفوذی‌ها باشید

آیت‌الله مکارم‌شیرازی مسئله نفوذ را بسیار مهم دانست و گفت: ما در طول تاریخ شاهد نفوذ بودیم، حتی بیوت مراجع گذشته از این مسئله در امان نبوده‌اند و افرادی به عنوان عامل استکبار و استعمار نفوذ داشته‌اند.

میزان نوشت: آیت‌الله مکارم‌شیرازی مسئله نفوذ را بسیار مهم دانست و گفت: ما در طول تاریخ شاهد نفوذ بودیم، حتی بیوت مراجع گذشته از این مسئله در امان نبوده‌اند و افرادی به عنوان عامل استکبار و استعمار نفوذ داشته‌اند.

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در دیدار سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش که در قم برگزار شد، وزارت آموزش و پرورش را از وزارتخانه‌های مهم و حساس کشور برشمرد و گفت: دشمن همه تلاش خود را به کار بسته تا به این وزارت خانه آسیب برساند.

وی افزود: آموزش و پرورش باید به برنامه‌های درسی، معلمان و دانش آموزان نظارت کافی داشته باشد، اگر این نظارت صورت بگیرد کسی نمی‌تواند به این وزارتخانه آسیب برساند.

این مرجع تقلید مسئله نفوذ را بسیار مهم دانست و گفت: ما در طول تاریخ شاهد نفوذ بودیم، حتی بیوت مراجع گذشته از این مسئله در امان نبوده‌اند و افرادی به عنوان عامل استکبار و استعمار نفوذ داشته اند.

وی تصریح کرد: بنابراین نمی‌توان در وزارتخانه‌ای مانند آموزش و پرورش با این همه نیرو، دشمن در صدد نفوذ نباشد.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: از نظر تشکیلات ارتباط آموزش و پرورش با حوزه علمیه بیشتر شود، چرا که در حوزه علمیه افرادی هستند، دارای طرح و برنامه سازنده برای آموزش و پرورش دارند که می‌توان از آن‌ها استفاد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ایشون گفته عجب

    • بدون نام

      حاج آقا نفوذی ها کسانی هستندکه بفکرقشرمحرومین جامعه نیستند فقط دنبال ثروت اندوزی اند مثال معلولین درمنزل مددجوبهزیستی با ماهی 100 وهشت تومن ظالمانه که همراه با زجروتحقیر نمی دانیم چرا عدالت خواهان دنیا بفکر حقوق معلولین بهزیستی ایران نیستند به چه گناه وتقصیر ؟!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج