اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۹۸۵۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

امام جمعه همدان خداحافظی کرد

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: مسئولیتم در کسوت نمایندگی ولی فقیه به اتمام رسیده و ‍بسیار خوشحالم این امانت سنگین از دوشم برداشته شده و از رهبر معظم انقلاب سپاسگزارم.

ایرنا: آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: مسئولیتم در کسوت نمایندگی ولی فقیه به اتمام رسیده و ‍بسیار خوشحالم این امانت سنگین از دوشم برداشته شده و از رهبر معظم انقلاب سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه در این مدت به اندازه سر سوزنی کوتاهی نکرده و برای همدان شبانه ‌روزی و جهادی کار کرده ام، گفت: هیچ طلبه ‌ای به اندازه من از مردم همدان محبت و نیکی ندیده است.

امام جمعه همدان با اشاره به انتصاب آیت‌الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه استان همدان ادامه داد: وی طلبه ای جوان، انقلابی و از هر نظر شایسته است و مردم از علم و دانش وی باید بهره بگیرند.

آیت الله طه محمدی با اشاره به اینکه نماز جمعه‌ همدان یکی از باشکوه‌ ترین نمازهای جمعه‌ کشور از نظر کمی و کیفی است اضافه کرد: استقبال نمازگزاران در این سالها کم نظیر بود و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه از کسی کینه ای به دل ندارم گفت: از مردم همدان خداحافظی نکرده و در این شهر می مانم و هرکاری بتوانم برای پیشرفت این استان انجام می دهم.

امام جمعه همدان خواستار تکمیل مصلی شهر شد و افزود: برای این طرح تلاش بسیاری صورت گرفته و تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و چنانچه به اتمام برسد طرح بی نظیری است.

وی همچنین به اتمام طرح حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) تاکید کرد و گفت: اگر این طرح محقق ‌شود، غرب کشور و بخشی از عراق و سوریه را پوشش می دهد.

آیت الله طه محمدی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در همدان یادآوری کرد: ساخت جامعه الزهرا (س) نیز ضروری است و باید مسئولان برای به نتیجه رسیدن طرح های آموزشی تلاش کنند.

امام جمعه همدان از همه مردم حلالیت خواست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش هایم برای رضای خدا بوده و از کسانی که یاریگر بودند قدردانی می کنم.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی ۱۵ سال مسئولیت نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه همدان را بر عهده داشت و آیین معرفی امام جمعه جدید هفته آینده برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش اومد

    • محمدرضا

      دست راستت زیرسرتموم سیاست مدارهای مملکت مون انشاالله

    • reza goudarzi

      من همدان زندگی میکنم .
      همدان حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت داره بصورت میانگین بخوایم حساب کنیم هر جمعه حدود هزار تا دوهزار نفر در نماز جمعه شرکت میکنن اونم یسریشون مال ارگانهای نظامی ودولتی هستند وحضورشون الزامی هست .
      تقریبا یک سوم یک درصد جمعیت همدان میرن نماز جمعه .
      واقعا ببین مردم رو بکجا کشوندن

      پاسخ ها

      • سید علی ولایتمدار

        تا کور بشی تو مردم همدان هرهفته ده تا بیست هزار نفر شرکت میکنن هیچ اجباری هم نیست

    • بدون نام

      تو این سن

      باید زودتر میرفت

    • محمد مهدی عسکری

      احسنت خودش جاشو داد به جوونا

    • بدون نام

      زحمت کشیدی

    • بدون نام

      30 میلیارد تومن برای مصلی . هنوز نیمه کاره هست . همدان بی خانمان نداره . مستاجر نداره . مصلی می خواد چکار

    • محمد سهرابی فرزند حسین اقا

      حاج اقا محمدی خیلی برای مردم همدان وتمام شهرهای اطراف .زحمت فراوان کشید شبانه روزی برای همدان جهاد کرد تشکر می کنیم هیچ مسئولی تااین لحظه مثل ایت الله محمدی به فکر همدان نیست مگه تو چشم نداشتید چنین نماز جماعت باشکوهی برگزار می شود این از برکتات محمدی عزیزمان است تشکر از ایت الله محمدی نور چشمی همدانو ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج