۸۴۱۱۷۰
۳۰ نظر
۵۰۱۰
۳۰ نظر
۵۰۱۰
پ

توزیع گوشت تا تنظیم قیمت‌ها ادامه دارد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: توزیع گوشت قرمز و مرغ به صورت منجمد و گرم تا تثبیت قیمت‌ها در بازار ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس : مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: توزیع گوشت قرمز و مرغ به صورت منجمد و گرم تا تثبیت قیمت‌ها در بازار ادامه خواهد داشت.

حمید ورناصری افزود: عرضه گوشت مرغ به صورت تازه و منجمد در شهر تهران ادامه دارد و گوشت مرغ منجمد به هر میزان که لازم باشد، در سطح میادین با برنامه‌ریزی درست توزیع می‌شود و این روند را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: عرضه گوشت مرغ گرم را افزایش دادیم تا در دسترس مردم باشد، مردم می‌توانند هر کیلو گوشت مرغ تازه را از سازمان میادین به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: امروز در تهران بالای ۲۰۰ تن گوشت مرغ در سطح میادین عرضه شد، در حالی که روزهای قبل ۱۳۰ تا ۱۴۰ تن عرضه داشته‌ایم.

وی گفت: این روند تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت، استمرار این عرضه متناسب با شرایط قیمت در بازار است و تا هر زمانی که بازار کشش داشته باشد و شرایط قیمتی متعادل شود، این توزیع گوشت با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی ادامه دار خواهد بود.

ورناصری گفت: طبیعی است وقتی قیمت مرغ کاهش پیدا کند، دیگر نیازی به توزیع مرغ منجمد نخواهد بود.

وی افزود: حتما توزیع‌ها در این سطح اثرگذار بوده و ما در دو ماه گذشته حدود ۳۰ هزار تن گوشت گرم مرغ عرضه کرده‌ایم که در مقطع قبل قیمت مرغ به ۹۸۰۰ تومان رسیده بود و در یک ماه اخیر هم تا امروز به ۱۱۵۰۰ تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: یک سری نوساناتی در پایان سال اتفاق می‌افتد که به خاطر افزایش تقاضا است.

ورناصری افزود: عرضه حدود ۲۰۰ تن مرغ گرم در میادین و افزایش عرضه مرغ منجمد حتما اثر خود را بر روی قیمت‌ها در روزهای آینده خواهد گذاشت و مردم می‌توانند مرغ منجمد را به ازای هر کیلو ۱۰۵۰۰ تومان و مرغ گرم را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کنند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: عددی که سازمان حمایت برای قیمت گوشت مرغ گرم اعلام کرده است ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است و ما به دنبال این هستیم که قیمت را به این عدد نزدیک کنیم.

وی در مورد گوشت قرمز هم گفت: واردات گوشت قرمز از کشورهای مختلف در حال انجام است، علاوه بر آن دام زنده هم در حال واردات است که تا پایان همین هفته واردات گوسفند زنده را با کشتی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور افزود: اولین محموله گوسفند زنده که ۵۰ هزار راس است تا پایان این هفته وارد می‌شود و در مراحل بعدی حدود ۹۰ هزار راس وارد خواهد شد.

ورناصری ادامه داد: با واردات این دام‌های زنده و عرضه آن، کاهش قیمت گوشت قرمز را شاهد خواهیم بود، ضمن اینکه در یکی دو روز گذشته هم ثبات نسبی قیمت گوشت قرمز را در بازار شاهد بودیم.

وی افزود: تعیین قیمت این گوشت‌ها بر مبنای اعداد و ارقامی است که سازمان حمایت اعلام می‌کند و با یک سود حداقلی برای واردکنندگان است که در حال حاضر کیلویی حدود ۴۲ هزار تومان است و ممکن است افرادی قیمت‌هایی را طرح کنند که اطلاعی از عملیات واردات گوشت را نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در مورد اینکه آیا همه افراد می‌توانند به واردات گوشت اقدام کنند، افزود: برمبنای ضوابط و مقرراتی که اعلام شده برای ثبت سفارش و دریافت مجوزهای بهداشتی افراد متقاضی می‌توانند به معاونت توسعه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی مراجعه کنند.

ورناصری گفت: واردکنندگان گوشت گوسفند حدود ۱۷۰ شرکت است و تعدادی هم گوشت گوساله وارد می‌کنند که در مجموع حدود ۲۶۰ شرکت تا الان واردکننده گوشت قرمز هستند، طبیعی است که برخی از این شرکت‌ها ممکن است از توان و ظرفیت بالاتر و سابقه بیشتری برخوردار باشند و برخی دیگر از شرکت‌ها تازه وارد و توان آن چنانی نداشته باشند، ولی در مجموع همه این ۲۶۰ شرکت صلاحیت واردات این کالا را دارند.

وی در ادامه گفت: امسال تقریبا دو برابر سال قبل گوشت گوسفند تامین کرده ایم، واردات گوشت گوساله هم تقریبا معادل سال گذشته بود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خصوص تولید و عرضه گوشت مرغ هم گفت: آمار جوجه ریزی ما نشان می‌دهد که در دی و بهمن امسال چیزی حدود ۱۲۰ میلیون قطعه جوجه ریزی داشته ایم که در قیاس با سال قبل که ۱۰۴ میلیون قطعه بود، افزایش تولید را شاهد بوده‌ایم.

ورناصری افزود: وزارت جهاد کشاورزی وظیفه تامین این اقلام را بر عهده دارد و باید سیستم نظارتی کار خود را به خوبی انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAA

      دروغ گوهای ناحسابی در کدام جا شما گوشت توضیع کردید بس است دیگر.

    • بدون نام

      کدام گوشت لعنت بر کسانی که گوشت را توزیع میکند آنهم بین فامیل خودشان بنده از وقتی که گوشت گران شده هیچ گوشتی ندیدیم چرا این همه ناعدالتی در توزیع گوشت

    • بدون نام

      کرمانشاه کجا گوشت توضیع میشه لطف کنید آدرس بدید ماهم بخریم

    • بدون نام

      تازمانی که دست دلالهاروازبازارکوتاه نکنیدروزبه روزقیمتهابالامیره وشماهم فقط یه سری حرف مفت تحویل مردم میدیدمن امروزمرغ روکیلو۱۶۸۰۰ گرفتم

    • بدون نام

      متاسفانه بجای اینکه مشکلات کشور توسط مسولین امر و مدیران بصورت ریشه ای حل بشه ، همگان برای رفع تکلیف صورت مسئله را پاک کرده و مسکن تجویز میکنن

    • بدون نام

      این گوشت را کجا میدن فقط اسمشو در تلویزیون می شنویم خدا ی شهیدان رسوایتان کند

      پاسخ ها

      • آسا

        الهی آمین،،،

    • بدون نام

      ی روز گوشت میشه معضل کشور ی روز مرغ ی روز چای ی روز تخم مرغ و این قصه هنچنان ادامه داره اما هیچ مسولی پیگیری نکرد که مشکلات را ریشه یابی کرده و بصورت اساسی برای همیشه ریشه مشکلات را بخشکونن

    • آریو

      این گوشت هایی که میگین کجا هست که گیر ما نمیاد
      حتمآ از فرودگاه دوباره خارج میشه بدون اینکه بدست مردم برسه مثل باقی چیزا که غیب میشه.
      خاک برسرتون با این اوصاع و احوالی که درست کردین

    • بدون نام

      اقتصاد مدیر لایق و با سواد میخواد تا وقتی انتصاب مدیران بر اساس رابطه و پارتی و ی سری مسائل پشت پرده است روز به روز کشور به سمت نابودی پیش میره

    • بدون نام

      شماها اول خودتون تنطیم کنید

    • کشاورز

      فقط به فکر تهرونی ها باشید شهرستانی های بدبخت چکار کنند روستا یی ها چکار کنند فکر اساسی کنید بزنید به ریشه

    • محمد بستانسرا

      ما که شهرستانی هستیم تا حالا گوشت دولتی ندیدیم

    • آسا

      کوپنی کنید بلکه همه بتونن بگیرن،،

    • جواد

      عیندروغ میگید
      کو مرغ ۱۱۵۰۰
      کو گوشت دولتی ۴۲۰۰۰
      گوشت گوساله تاریخ ۲۱ بهمن فروشگاه اتکا ۸۷۵۰۰ بوده و تاریخ ۱۵ اسفند همان فروشگاه ۱۱۵۰۰۰ تومن

      پاسخ ها

      • جواد

        پس چرا سانسورش کردی سانسور چی

    • بدون نام

      بقیه استانهای ایران چی ؟

    • الف .ب

      آیا تهران نشینان سیر نشدند تاکنون که توزیع مرغ و گوشت به استانهای دیگر هم برسد آیا ایران یعنی تهران؟خداوند همه را به راه راست هدایت کند.

    • چگوارا

      خجالت واژه حقیریست...
      کدوم کنترل قیمت دقیقا؟؟!

    • هادی

      این همه آمار و ارقامی که میگید کجا توزیع میشه.
      من یه خانواده پنج نفره دارم و خدا را شاهد میگیرم که از سه ماه بیشتره که نتونستم گوشت قرمز سر سفره ببرم هر جا مراجعه کردم برای گرفتن گوشت با یک صف طولانی مواجه شدم و واقعا خجالت کشیدم که توی اون صف بایستم و تا حالا هم هیچ اتفاقی برای خانواده ام بخاطر نخوردن گوشت قرمز نیفتاده و تا هر وقت دیگه اوضاع به این منوال باشه حاضر نیستم برای شکمم این خفت و خواری توی صف موندن رو تحمل کنم
      بخدا ارزش ما خیلی بیشتر از این صف ایستادن هاست

    • بدون نام

      فقط تهران؟،،بقیه ایرانی نیستند ؟

    • بدون نام

      بنده خدا دروغ هم حد حدودی داردخجالت بکش.

    • بدون نام

      همش دروغ بسه دیگه .......

    • حسن

      این گوشتها به چه کسی میدهید چرا به فکر شهرهای کو چک نیستید 4 ماه است نه گوشت خوردیم نه مرغ یادم هست یک دفعه در مجلس ختم خوردم آنهم از کلوم نرفت چون به فکر بچه ها بودم خدا لعنت کند اینطوری مملکت نکه داشتن را

    • بدون نام

      این که میفرماندتوزیع گوشت ومرغ ادامه داردغیرازتهران مگه شهردیگه ای هم توزیع شده ؟

    • بدون نام

      کجااین گوشت ومرغ راتوزیع میکنندخداراشاهده من هنوزکوچکترین چیزی ازایناندیدم بدهندیانگرفته ام

    • بدون نام

      گوشت گوسفند کیلویی 140 هزارتومانی یعنی ثبات قیمت گوشت قرمز ؟ دروغگویی و دزدی تا کی ؟

    • علی

      دروغه اصلا گوشت وارد نشده که بخواد باعث تنظیم بازار بشود..امروز گوشت در شهرستانها از ۸۰ به ۹۰ رسید.و هیچ گوشتی کما فی سابق در بازار نیست.

    • سردرگم

      ایاروزی خواهدشدماهم که مدت پنج ماهه ازخوردن گوشت محروم هستیم نصیبی ازاین گوشتهای وارداتی داشته باشیم؟ نتیجه انهمه دزدی واختلاس ودستبردبه بیت المال وخزانه کشور محرومیت اقشار مختلف مردم ازموهبتهای وطنی است راستی این ظلم وستمی که برملت ایران رفت چه توجیهی دارد؟ واقعا که ...... من بازنشسته الان چندماهه از خوردن پرتئین محروم هستیم ونزداهل وعیال شرمنده !!!!!!! درکشورچه خبره؟ این کودتای اقتصادی را چه کسانی علیه مردم ایران راه انداخته اند؟ ایا امکان برخورد با اخلال گران وجود ندآشت؟ از متولیان کشور تمنادارم اقلا بخاطرحفظ ابروی خود وایران کاری کنند ایا این وضعیت مهارناشدنی است؟ بخدا ابرویمان نزدخانواده رفت دیگر اتباری برایمان باقی نمانده ودچار شب کوری شدیم درصحرای قیامت عقوبت خواهیدشد چون مسؤلیت درحکومت اسلامی با سیستمهای دیگر تفاوت ، زمین تا اسمان است پس بروی اسلام رانبرید که عقوبتش هزاربرابر است ، ازمن گفتن بودنگی نگفتی .،

    • A 21

      با این مسخره بازی ها چیزی درست نمیشه فقط برخورد قاطع میطلبه هر وقت قیمت پراید تنظیم شد قیمت گوشت هم تنظیم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج