adexo3
۸۴۱۴۷۳
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

طعنه رحیم‌پورازغدی به سالخوردگان انقلاب

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی به نقل از حسن رحیم‌پور ازغدی نوشت: کسانی که شعار ایران باستان می‌دهند، توجه نمی‌کنند که در دوران پهلوی حتی به دنبال تغییر الفبای فارسی بودند و تغییرات این رژیم منحصر به تغییر پوشش و فرهنگ ایرانی اسلامی نبود.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی به نقل از حسن رحیم‌پور ازغدی نوشت: کسانی که شعار ایران باستان می‌دهند، توجه نمی‌کنند که در دوران پهلوی حتی به دنبال تغییر الفبای فارسی بودند و تغییرات این رژیم منحصر به تغییر پوشش و فرهنگ ایرانی اسلامی نبود.

وی تأکید کرد: ‌اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم اشاره می‌کنند پدیده انقلاب اسلامی حرکتی بود که سابقه و انتظار این حرکت در جهان وجود نداشت، به‌دلیل این است که تشکیلات فراماسونری و تمام ابزارهای غرب همانند فرقه‌های انحرافی تلاش خود را برای فروپاشی اساس دین متمرکز کرده بودند اما انقلاب اسلامی این برنامه‌ها را برهم زد.

ازغدی تصریح کرد: تشکیلات فراماسونری اکنون نیز در فرانسه قدرت حاکم را دارد و تنها در ایران از انقلاب اسلامی شکست خورد. این تشکیلات و ابزارهای دیگر غرب هنوز هم تأثیرگذار هستند و بیداری اسلامی را منحرف کرده‌اند. در بسیاری از کشورها با کودتا و جنگ داخلی حرکت‌های اسلامی را به شکست رساندند و به‌نوعی می‌توان گفت انقلاب‌های دیگر در خان اول متوقف شدند اما انقلاب اسلامی به خان هفتم خود یعنی مرحله تمدن‌سازی رسیده است.

وی با اشاره به مبحث جوانگرایی در حکومت اذعان کرد: وظیفه جوانان در جوانگرایی حکومت این است که باید صلاحیت‌های خود را نشان دهند. عده‌ای در کشور به جوانان اعتماد ندارند و در توجیه بی‌اعتمادی خود، بی‌تجربه بودن جوانان و احتمال انحراف آنان را مطرح می‌کنند که باید در مقابل این توجیه، جوانان فعالیت‌های خود را ثابت کرده و نشان دهند که یک نسل در حوزه و دانشگاه‌های انقلاب اسلامی تربیت شده‌اند و ارزش‌های انقلاب به آنها منتقل شده است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: انقلابی‌گری و ساختارشکنی با افراد پیر محقق نمی‌شود. در تاریخ اسلام هم انتخاب حاکم جوانی برای مکه پس از فتح این شهر و سپردن فرماندهی بزرگ‌ترین سپاه اسلام به جوان ۲۰ ساله نمونه‌ای از جوان‌گرایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانوم ابتکارتوجلسه فراماسون فرانسه شرکت کرده تواینترنت هست و

    • زن

      رحیم پور ازغدی که خودش سالخوره ست.البته در ایران مردها تا شصت سالگی جوان اند.

    • بدون نام

      آنگاه امثال دکترشریعتی واستادمطهری نباشند، هرزباندرازی می‌شود دانشمند ودکتر..

    • بدون نام

      ن که شما الان تغییر ندادین!کاش فقط ی خیری از شما به این مردم میرسید که بدونیم فقط ی کار مثبت فقط ی دونه برا مردم داشتین

    • سلطان

      نخود مغز

    • محمود

      تمام شبكه هاي تلويزيوني معروف ميومدن تو نوفل لوشاتو با آقاي خميني مصاحبه مي كردن و پخش مي كردن وگرنه تو عراق كه دنيا ايشون رو اصلاً نميشناخت از اون حرفا زديا!

    • بدون نام

      سخنرانی !اگه راست میگی میکروفن را بده به یکی جوانتر ؟ هرگز نمیکنی وحاضر نمیشی از خودت بگذری توصیه به دیگران!؟ برای ازمایش ونمادین یکی را معرفی کن و بشین بعنوان مستمع ؛ انجام دادی حرف وعمل یکی هست .اما میدونم نمیکنی و برای دیگران میگی حق خودت محفوظ هست

    • مهدی

      اخلاق و سیاست و تعهد به آن نیاز به سازمان دهی دارد.جوانی که نگرش تک بعدی دارد .شهامت تحقیق و مسئولیت را ندارد.
      اگر سازمان تشکیل نگردد و تمام جوانب امور بررسی و آگاه سازی و تعهد آن معلوم نگردد .مثل آن میماند که تمام قطعات یک خودرو را داشته باشید ولی نتوانید خودرو بسازید.آرمان ها و اهداف صرفا ما را به مقصود نمی رساند بلکه چگونگی ها و کارآمدی و هم هدف بودن است که توانائی را ارتقا میدهد.
      در صحبت ها نبایستی چیز های غیر حقیقی و از سر تبلیغ نفی دیگران برای اصالت خود استفاده کرد.لذا زمانی سازمان و جاذبه بوجود می آید که شهامت جوابگوئی به سئوالات و صداقت در جوابگوئی وجود داشته باشد.اسلام بسیار جاذب است چون نور الهی است اما اسلامی عمل کردن را بر خود سخت کردیم.جوانان آماده هستند و امکانات هم فراوان اما اما جوانب آن نه ارائه میشود ونه سازمانی برای جمع این امکانات مدیریت شده وجود دارد.
      پراکندگی افت یک جامعه است.

    • بدون نام

      شما یی که نظر دادید اگر فردی مسن هستی پس تایید میکنی حرف دکتر رو و اگر جوان هستی که اتفاقا داره از شماها حمایت میکنه چرا ایراد میگیرید، این آقا جزو فعال ترین اساتید در حوزه و دانشگاه در حوزه نظریه پردازی است

    • بدون نام

      ازغدی معلوم الحال.....

    • بدون نام

      جناب ازغندی تغییرات راباگرسنه ماندن مردم نمیشود انجام داداول باید نیرویی حاصل وبعد حرکتی انجام داد

    • بدون نام

      این آقا خیلی ازخود راضییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج