adexo3
۸۴۱۵۲۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

دلیل اعتراض قصابان به وزارت صنعت چه بود؟

روز گذشته جمعی از قصابان تهران و شهرری مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حذف شدن سهمیه گوشت تنظیم بازاری و دولتی شان اعتراض کردند.

خبرگزاری ایسنا: روز گذشته جمعی از قصابان تهران و شهرری مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حذف شدن سهمیه گوشت تنظیم بازاری و دولتی شان اعتراض کردند.

در این رابطه و دلایل اعتراض قصابان یکی از قصابان محله خزانه گفت: از سال ۱۳۸۹ حدود ۸۰ قصاب در شهر تهران و شهرری به عنوان قصابان منتخب، گوشت قرمز تنظیم بازاری تحویل می‌گرفتند و با نرخ ستاد تنظیم بازار به مردم عرضه می‌کردند که البته در گذشته به دلیل این که فاصله چندانی بین نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار و قیمت آزاد گوشت قرمز وجود نداشت، استقبال چندانی از آن نمی‌شد اما در سال جاری با توجه به افزایش قیمت ناگهانی گوشت قرمز عامه مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه به سمت این گوشتهای تنظیم بازاری هجوم آوردند.

وی افزود: در این مدت قصابهایی که تخلف کرده و بعضاً با قیمت ستاد تنظیم بازار گوشت عرضه نمی‌کردند، سهمیه شان حذف شده اما طی چند روز گذشته به صورت ناگهانی همه قصابی‌هایی که سهیمه داشتند نیز به این جمع پیوستند و دیگر به ما گوشت تنطیم بازاری داده نشده است.

این قصاب در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا سهمیه شما حذف شده است؟ گفت: روز گذشته که مقابل وزارت صنعت، معدن و تجارت اعتراض کردیم یک نفر به نمایندگی از این وزارتخانه در جمع ما حاضر شد و اظهارات عجیبی مطرح کرد تحت این عنوان که قصد دولت این است که گوشت تنظیم بازاری را به سازمانها و ادرات بدهد که سوال ما این است که مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه چگونه می‌توانند از گوشت تنظیم بازاری استفاده کنند.

وی اظهار کرد: تا چند روز گذشته گرچه مردم در صف می‌ایستادند اما سهمیه شان را حداقل دریافت می‌کردند اما در حال حاضر چنین امکانی برای آنها وجود ندارد چرا که بسیاری از اقشار مردم نمی‌توانند گوشت قرمز آزاد را به قیمت بیش از ۱۰۰ هزار تومانی تهیه کنند و از مسؤولین می‌خواهیم در این رابطه توضیح بدهند.

در این رابطه اتحادیه‌های صنفی مرتبط علی‌رغم پیگیری‌های ایسنا از پاسخگویی خودداری کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قصاب ها گوشت دولتی رو به قیمت گوشت آزاد به مردم میدن و برای رد گم کردن هم کمی گوشت دولتی به دوستانشون میفروشند

    • بدون نام

      بهتره که گوشت دولتی رو فروشگاه های زنجیره ای توزیع کنند تا کمتر دزدی بشه

    • بدون نام

      چرا اعتراض کردید؟
      فقط گوشت چرخ کرده عرضه کنید.....آنهم از الاغ ،کی به کی است!!!

    • بدون نام

      معلوم نیست گوشت دولتی چه جوری توزیع میشه یک گرمش هم گیر ما نیامده ، کسی بیکار باشه چند ساعت در صف باشه گوشت گیرش میاد . معلوم نیست چه خبره ؟

    • بدون نام

      قصابها دیگه نمیتونن دزدی کنن و گوشت دولتی رو آزاد بفروشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج