adexo3
۸۴۲۵۰۰
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده از طریق بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده در سه محموله دریایی از طریق بندر چابهار و آمادگی کامل این بندر برای تخلیه سریع محموله های دام خبر داد.

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از واردات ۸۰ هزار رأس دام زنده در سه محموله دریایی از طریق بندر چابهار و آمادگی کامل این بندر برای تخلیه سریع محموله های دام خبر داد.

بهروز آقایی با اعلام این خبر بیان کرد: با تامین زیرساخت های بندری و تجهیزات تخلیه دام زنده از شناورهای حمل دام، امکان تخلیه انواع دام های سبک و سنگین در بندر چابهار فراهم شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب بندری و امکانات کشتارگاهی استان و شهرستان چابهار و نیاز کشور به تامین به موقع دام در روزهای پایانی سال تصریح کرد: با توجه به امکانات موجود در این بندر، امکان تخلیه محموله‌های وارداتی دام زنده از طریق دریا به کشور مهیا است و همکاری دستگاه‌های دست اندرکار استان می تواند تاثیر بسزایی در کاهش هزینه و تسریع تخلیه و حمل محموله ها داشته باشد.

‌آقایی با بیان اینکه تا پایان سال جاری، برنامه ورود سه شناور حامل دام سبک به بندر چابهار نهایی شده است، اضافه‌ کرد: اولین شناور ظرف ۲۴ ساعت آینده وارد بندر می شود و تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات پهلودهی و تخلیه کشتی‌ها انجام شود.

‌وی افزود: ورود سه شناور حامل ۸۰ هزار راس دام ظرف یک هفته از طریق دریا برای اولین بار در کشور از طریق بندر چابهار انجام می شود و بی سابقه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسئولین لطفا اینقدر گوسفند وارد نکنید جمعیت ایران زیاد میشود ما خودمان نان نداریم بخوریم . ما افغانی ها را بیرون کردیم حالا شما پای گوسفندان اجنبی را به ایران باز نکنید. ما برای این گوسفندان مسکن هم نداریم

    • خوزستانی

      بله روزانه دام زنده وارد میشه تحت الحفظ صادر میشه این وسط یه کیلو به شهر ما هم نرسیده. دستتون درد, نکنه. تنظیم بازار درواقع شعار وچراغ سبز دزدی, وگرانی است

    • بدون نام

      همش دروغه

    • بدون نام

      مملکت را نابود کردن . چهل سال گوسفند وارد نمی کردیم . از گوسفند هم تحریم هستیم؟؟.چند روز دیگر میگن گاو کم شده باید از خارج گاو وارد کنیم.خدایا به دادمان برس این دولت روحانی داره همه چیز را نابود و به فنا میده. منتظر باشید خر هم وارد میکنن

    • بدون نام

      چقدر توریست وارد کشورمیشه

    • بدون نام

      یک چوپان دست پاک وخوب براشون استخدام کنید چون گم میشند

    • ام دی

      سودش به جیب اقا زاده ها وافراد معافیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج