۸۴۲۵۰۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اقدام هند برای تمدید معافیت از تحریم نفتی ایران

همزمان با مذاکرات هند با آمریکا برای تمدید معافیت از تحریم‌های واشنگتن علیه تهران، پالایشگاه‌های دولتی هند در آوریل هشت میلیون بشکه نفت ایران را خریداری خواهند کرد که حدود ۱۲ درصد کمتر از مارس خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: همزمان با مذاکرات هند با آمریکا برای تمدید معافیت از تحریم‌های واشنگتن علیه تهران، پالایشگاه‌های دولتی هند در آوریل هشت میلیون بشکه نفت ایران را خریداری خواهند کرد که حدود ۱۲ درصد کمتر از مارس خواهد بود.

آمریکا در نوامبر صادرات نفت ایران را هدف تحریم قرار داد اما برای هشت مشتری نفتی ایران از جمله هند برای ادامه واردات از ایران، معافیت شش ماهه صادر کرد.

هند تحت این معافیت می‌تواند حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز یا ۹ میلیون بشکه در ماه نفت ایران را تا اوایل ماه مه خریداری کند.

یکی از منابع آگاه از مذاکرات میان آمریکا و هند به رویترز گفت: دهلی نو که بزرگترین مشتری نفتی ایران پس از چین است، تصمیم گرفته است به عنوان یک اقدام احتیاطی پیش از تمدید معافیت‌ها، در آوریل نفت کمتری از ایران خریداری کند.

طبق اعلام رویترز دو منبع آگاه اظهار کرده‌اند آمریکا قصد دارد از ماه مه صادرات نفت ایران را حدود ۲۰ درصد کاهش دهد و کشورهای واردکننده را ملزم خواهد کرد برای اجتناب از تحریم‌های آمریکا، خریدشان را کمتر کنند.

بر اساس گزارش رویترز، آمریکا احتمالاً معافیت از تحریم‌ها را برای اکثر کشورهایی که نفت ایران را خریداری می‌کنند شامل چین و هند در قبال تعهد آنها برای کاهش وارداتشان به پایین یک میلیون بشکه، تمدید خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست حجم خرید ۸ میلیون بشکه در ماه، شرط جدید واشنگتن برای تمدید معافیت از تحریم‌ها علیه تهران برای دهلی نو است یا خیر.

شرکت ایندین اویل برای مارس ۵ میلیون بشکه، شرکت پالایش و پتروشیمی مانگالور ۲ میلیون بشکه و هندوستان پترولیوم و بهارات پترولیوم هر کدام یک میلیون بشکه نفت برای مارس سفارش داده بودند.

به گفته منابع آگاه، در آوریل شرکت ایندین ایول ۴ میلیون بشکه نفت از ایران خریداری خواهد کرد اما حجم خرید سایر شرکت‌ها تغییری نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ها همش حدس و گمان است . باید صبر کرد.

    • بدون نام

      کار اونا ، اهسته و پیوسته ، مصمم و با حوصله ودر کارهای خود موفق ، ولی ما ، یا تند یا کند ، بی نظم بی حوصله ، بی ترمز و خودسر ، و در «کارهای مثبت» ناموفق ، اینده ازان گروه اول است

    • حسینی

      از سیاهی بالاتر رنگی نیست خدا لعنت کند همه ثروت مندان و دلان و همه کسانی که در خط دشمن گران فروشی یا اختلاس یا از همه بدتر در این شرایط با تمام وجود با دولت و با ملت و با کسانی که سود بیشتری میخواهند ببرند و انقلابی رفتار کنید و تقسیم اموال شود و فاصله های ثروت متعادل شود و همه ثروت مندان خالصانه با ملت دولت یاری کنند جان و مالند حوقق های نجومی کم و همه هیج چیز گران نکنند اجاره خانه ها ارزان تر و با هم برادری و با ایران عزیز در برابر دشمنان ما امید کنند تا خدا یاری کند همه را دنیای مهربانی ایشاالله و برادری نتجه تحریم ها شود و خدا همه را و کشور مسلمان و با فرهنگ مستقل ما را نمونه شود رو سیاهی اش برای دشمنان و خائنین و منافقین و وو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج