۸۴۲۵۲۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

امامی کاشانی: به مفسدان می‌گویم بالاخره خدا خسارتش را به خودت یا فرزندانت خواهد زد

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: عجب روزگاری. پول چه قدر عزیز است؟ من به همه مفسدان می‌گویم بالاخره خدای متعال خسارتش را یا به خودت یا به فرزندانت و یا به نسلت خواهد زد.

خبرگزاری ایسنا: خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: وقتی قرار است دشمن از امکانات حداکثری خودش علیه ایران استفاده کند باید ما هم درست فکر کنیم و عمل کنیم.

امامی کاشانی: به مفسدان می‌گویم بالاخره خدا خسارتش را به خودت یا فرزندانت خواهد زد

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران:

آن رژیم و آن مرد نالایق رئیس آمریکا رفتاری از خود نشان می‌دهد؛ در عین حال همین جمهوری اسلامی گلوی همین ترامپ را گرفته و به دیوار فشار داده است. این موضوع را دنیا قبول دارد که آمریکا را ایران در عراق و سوریه به زمین زد. این کار خدا است. اما تکلیف ما در ساختن کشور چیست؟

در دیداری که خبرگان با رهبر معظم انقلاب داشتند از جمله فرمایشات ایشان این بود که دشمن مشغول است و همه فشار حداکثری خود را علیه ایران ایجاد کرده است.

قرآن به ما می‌گوید در عمل‌مان ایمان داشته باشیم. عمل‌مان درست باشد. همه دستگاه‌های اجرایی و قضائی کار را خوب انجام دهند. همان طور که رهبر عزیز گفتند مشکلات باید در داخل حل شود. مشکلات اقتصادی در داخل حل شود. باید در داخل به تولید توجه کرد، مواظب باشیم عده‌ای به گران فروشی و احتکار نیافتند.

عجب روزگاری. پول چه قدر عزیز است؟ من به همه مفسدان می‌گویم بالاخره خدای متعال خسارتش را یا به خودت یا به فرزندانت و یا به نسلت خواهد زد.

از طرفی وجدان اخلاقی، مدیریت عمیق، نظارت دقیق بر تمام امور داشته باشید. وقتی قرار است دشمن از امکانات حداکثری خودش علیه ایران استفاده کند باید ما هم درست فکر کنیم و عمل کنیم. باید به حق عمل کنیم و سفارش کنیم.

چرا مشکلات و گرفتاری‌های خودمان را نمی‌بینیم؟ آخر سال ۹۷ است. تصمیم بر مدیریت درست بگیرید. کار کنیم نه اینکه روزگارمان را بگذرانیم.

آخر چرا آنقدر قاچاق؟ چرا می‌گویم به من چه؟ چرا می‌گویم او می‌کند به من چه؟ خویش و قومت است، جلویش را بگیر.

همه پول حرام را حساب کنی، با مراقبت و محاسبه. علمای اخلاق گفتند شب‌ها محاسبه کنید که چرا آنقدر اموال انباشت می‌کنم و کمک نمی‌کنم به دیگران؟ سال دارد تمام می‌شود حساب کنیم در سال ۹۷ چه قدر فرار مالیاتی داشتیم رشوه گرفتیم مالیالت‌های به غلط ببای کسبه نوشتیم فساد کردیم؟ بعضی‌ها هستند گناه را توجیح می‌کنند، نباید این کار را کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساعی عرفان

      لطفا پیامهای منو نشون بدین ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط سانسور میکنید؟

      • س _ ع _ خ _ احمق

        نشون دادن خخخ

    • خدایا کجایی؟؟؟

      الهی آمین ...ولی مثلی است معروف هرچه ظالمی سالمی

    • بدون نام

      مگه مفسدی هم مونده؟

    • serjcyadegaria

      اقای کاشانی روحانی محترم ..کدام تولی کدام کارخانه ؟همه چی داغون شده و اقتصاد از هم پلشیده ولی سوال اینجاست که علت تحریم و امریکاست ؟ به ولله که نیست عده ای درون کشور عزیزمان وجلوی چشم همه و در روز روشن اموال مردم و بیت المال را به یغما بردند و غارت کردند و رفتند و جالب اینکه از فرودگاه و سوار بر هواپیما و با داشتن حق اقامت کشور مقصد رفتند مگر نظارت نبوده مگر به یکباره اتفاق افتاده ؟یا مگر در یک حوزه و یا یک بانک اتفاق افتاده ؟مگر بابک زنجانی ها و خانم شیخ الاسلامی ها و......... را امریکایی هستند ؟ مسلما و مطمعنن اینطور نبوده ‌!!!؟و دود این چشم بستن مسعولین ناطر وپنهان کاری انها وضعیت مملکت شهیدان و امام زمان را به اینجا رسانده ....خطیب عزیز شما خصوصی سازی ها و واگذاری ها رو ببینید که چه عامدانه بیت المال را حراج کردند وبعد کارخانه هاو تولید را تعطیل کردند ....انشالله خداوند خیانتکاران و پایمال کنندگان خون شهیدان را به سزای عملشان برساند و تاوانش را با فرزندان و خانواده هایشان پس دهند و سایه حکومت اسلام و امام زمان تاابد با این مملکت باشد

    • بدون نام

      مملکت افتاده دست چه افرادی.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج