۸۴۲۶۸۳
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

«متری شیش و نیم» با تأخیر به اکران نوروز می‌رسد

سعید خانی مدیرعامل شرکت «خانه فیلم» عنوان کرد که «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی به دلیل انجام برخی اصلاحات و کار‌های فنی از روز یکشنبه روی پرده می‌رود.

روزنامه جوان: «سعید خانی مدیر شرکت پخش خانه فیلم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد: در حال حاضر مشغول فراهم کردن مقدمات اکران فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی هستیم تا فیلم از روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه در سینما‌ها اکران شود دلیل تأخیر یک روزه اکران فیلم هم این است که باید برخی اصلاحات و کار‌های فنی را روی «متری شیش و نیم» انجام دهیم از همین رو فیلم از یکشنبه به سینما‌ها می‌رسد.

«متری شیش و نیم» با تأخیر به اکران نوروز می‌رسد

خانی با بیان اینکه در حال آماده‌سازی مواد تبلیغی و تبلیغات گسترده محیطی هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه تلویزیون هم حمایت بسیار زیادی از فیلم کرده و آن را بسیار دوست داشته، قرار است حمایت گسترده‌ای از فیلم انجام دهد و تعداد بیشتری از سایر فیلم‌ها، تیزر‌های رایگان در اختیار ما قرار دهد البته این به معنای این نیست که ما در ازای واگذاری رایت فیلم تیزر رایگان در اختیار گرفته باشیم به همین دلیل درباره واگذاری رایت «متری شیش و نیم» در حال مذاکره هستیم و آن را به‌صورت رایگان نمی‌دهیم. از سوی دیگر یک کمپین تبلیغاتی هم برای این فیلم راه اندازی کردیم و بر همین اساس از فردا شب بیلبورد‌های این اثر در سطح شهر به نمایش درمی آید.

وی افزود: «متری شیش و نیم» به دلیل پتانسیل‌هایش، حامی‌های زیادی پیدا کرده است و از طریق همین حامی‌ها، بیلبورد‌های زیادی دریافت کرده‌ایم، اما شهرداری تا حالا حمایتی از فیلم نکرده و هیچ بیلبورد رایگانی در اختیار ما نگذاشته است با این وجود فردا شب تعداد وسیعی از بیلبورد‌های این فیلم در سطح شهر به نمایش درمی آید.

اکران فیلم‌های نوروز ۹۸ بنابر اعلام شورای صنفی نمایش از فردا شنبه ۲۵ اسفندماه در ۷ سرگروه سینمایی آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج