adexo3
۸۴۳۰۱۵
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

واعظی: تامین معیشت مردم مهمترین برنامه دولت است

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت:در این روزها تامین معیشت مردم بخش قابل توجهی از وقت رئیس جمهوری و اعضای اقتصادی کابینه را به خود اختصاص داده و به عنوان مهمترین اولویت کاری هیات دولت است.

خبرگزاری ایرنا : رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت:در این روزها تامین معیشت مردم بخش قابل توجهی از وقت رئیس جمهوری و اعضای اقتصادی کابینه را به خود اختصاص داده و به عنوان مهمترین اولویت کاری هیات دولت است.

محمود واعظی عصر شنبه در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می شود با همت مسئولان تدابیری اندیشیده شود که بتوانیم مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنیم. طبیعی است که بخشی از این مشکلات باید در داخل کشور برنامه ریزی شود ولی بخش دیگری از این مشکلات منشا بیرونی دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری اضافه کرد: در زمان حاضر نقل و انتقالات پول بین بانکهای خارجی سخت شده، برای خریدها محدودیت هایی به وجود آمده و از برخی کشورهایی که در گذشته مایحتاج مردم به راحتی خرید می شد محدودیتهایی ایجاد شده است. سفرهایی که رئیس جمهوری و اعضای کابینه به کشورهای مختلف می کنند گشایش های خوبی ایجاد کرده و با گذشت زمان گشایش هایی برای مبادلات بانکی، صادرات و واردات برای بخش خصوصی و دولتی انجام می شود و امید می رود این فشارها کاهش یابد.

وی گفت: آسایش و آرامش مردم در ایام عید برای دولت بسیار مهم است و دولت برای تامین نیازمندی های مردم در این روزها تلاش می کند. میوه، ارزاق عمومی، لباس و منسوجات مورد نیاز مردم تامین شده و تلاش می شود با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای سفررئیس جمهوری به استان بوشهر ۲ تا ۳ ماه است که برنامه ریزی لازم انجام و نشست های متعددی برگزار شده و همه مطالبات و رویکردهایی که برای توسعه استان لازم است از مسئولان دریافت شده است. در سفر روز یکشنبه (فردا ۲۶ اسفند) رئیس جمهوری به عسلویه رقم خوبی به طور تقریبی ۲ برابر سفر دور اول برای طرحها و پروژه ها پیش بینی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علوی

      بقران خفت میکردم بهمراه اصولگرایان و اصلاح طلبان و پایداریون
      اخیرا هم مد شده مستقل!
      بدتریناش همین مستقلان

      پاسخ ها

      • AAAAAAAS

        داداش اصلاح طلب اصول گرا باعث این همه بدبختی شدن،
        دقت‌کن تمام جلسات تمام برنامه ها همیشه با مخالفت یکی از ابن‌دو‌گروه مواجه میشود و ایران را منزوی کردن پس آمریکا خیلی خوش حال است چون یارانش ایران را‌فلج کردن.

    • ir..

      جمع کنید بابا امسال عیدمون رنگ بو نداره با این گرونی ازبس دزد هستید

    • بدون نام

      پس کی ؟........................

    • نوید

      از این برنامه ها میلیاردها بار ریختید.میلیاردها پولم گرفتید.چی شد

    • بدون نام

      سلام سارمان ملل وسازمان جهانی یونیسف بخاطر نوع دوستی بفریاد معلولین مظلوم درمنزل برسید باماهیانه 100 وهشت تومن بهزیستی چطورامرارمعاش کنند؟ مسولان خودشان بجای معلولین بهزیستی قراردهند دراین ایام عیدنوروز 98 با سفره های خالی با جیب خالی عدالت خواهان دنیا قضاوت کنن باقول های سرخرمن راه بجایی نمی رسد

    • بدون نام

      آقای واعظی رییس دفتر رییس جمهور خودتان بجای معلولین شدیدمظلوم بهزیستی بگذارید که حقوق « صدقه » ماهیانه 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کنند؟ ودراین ایام عیدنوروز 98 باسفره خالی وجیب خالی دربرابر خانواده وبستگان چقدر شرمنده باقول های سرخرمن ازخوانندگان این مطلب قسم به شیرمادرتون وقسم به خون همه شهدا انقلاب اسلامی وطن ارسال یاارجاع به سازمان جهانی یونیسف عنایت فرمایید چونکه اگر ارسال به نمایندگان مجلس تقدیم شود خودشون تأییدوتصویب کرده اند ،فقط عدالت خواهان دنیا بفریاد معلولین مظلوم شدیددرمنزل برسندس،خدایا با ماهی 100وهشت تومن چطورمیشود زندگی کرد؟ صدای معلولین به گوش هیچ مس'

      پاسخ ها

      • غ. شبستر

        اين كاربر بدون نام خواند و در پنج سطر ديدگاه خودش را نوشت خدا را شكر. من هر چه خواندم چيزى نفهميدم. مهم نيست بهتر كه نفهميدم مهم اينست كه ايا اقاى واعظى خودشان فهميدند چه گفتند يا فقط ميخواستند چيزى بگويند؟

    • س

      فقط خواهشن با حرف مفت زدن با عصباب مردم بازی نکنید کاری که عملی انجام دادی درست است

    • بدون نام

      همش حرفه عملی در کار نیست دروغ کفتنم یک حدی داره دیگه شورشو درآوردین

    • عباس

      ای واعظی این شش ساله هی داری معیشت مردم را درست میکنی هنوز کاری نکردی ترا خدا دیگه ازاین اراجیف نگو کارتان شده نمک پاشیدن روی زخم مردم اگه راست میگی دلسوز مردمید برید کنار

    • خدا

      خدایش خیلی پررو ی اید!اینقدر به مردم دروغ گفتین خودتون هم باورتون شده

      پاسخ ها

      • كاوش گر

        " تامين معيشت مردم مهم ترين برنامه دولت " سخن روز اقاى واعظى سخنى بى محتوى ! كاربر محترم خدا دروغ نيست ولى يكى تو سرخودشان ميزنند يكى تو سر مردم كارى به پش نميبرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج