۸۴۳۶۱۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

آماده‌باش ۵ هزار آتش‌نشان برای چهارشنبه‌سوری

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:تا پایان سال ۱۷ هکتار به بوستان‌های تهران اضافه می‌شود و برای چهارشنبه آخر سال ۵ هزار آتش انشان در آماده باش کامل هستند.

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:تا پایان سال ۱۷ هکتار به بوستان‌های تهران اضافه می‌شود و برای چهارشنبه آخر سال ۵ هزار آتش انشان در آماده باش کامل هستند.

مجتبی یزدانی در نشست خبری که امروز در خصوص برنامه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در روزهای پایانی سال، اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری جمعی از شهروندان در بهشت‌زهرا حضور خواهند داشت، گفت: ۲۵۰ نفر در بهشت‌زهرا (س) با لباس‌های مخصوص برای راهنمایی شهروندان حضور خواهند داشت و در راستای ارائه خدمات‌دهی رفاهی بهتر علاوه بر ماشین‌های برقی موجود ون‌هایی نیز اجاره شده است تا خدمت‌رسانی به شهروندان به موقع انجام شود.

وی افزود: در مراکز میادین میوه و تره‌بار شهر تهران با توجه به ایام پایانی سال محصولات با ۳۰ تا ۴۰ درصد تخفیف به شهروندان ارائه می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره توزیع مواد پروتئینی (گوشت و مرغ) در مراکز میادین میوه و تره‌بار گفت: توزیع گوشت در مراکز ما به سهمیه‌ای که از سوی دولت به ما ارائه می‌شود دارد و در حال حاضر ما سه نمایشگاه بهاره داریم که در مناطق ۱۵، ۱۹، ۷ برگزار شده است.

یزدانی در خصوص آمادگی آتش‌نشانی در روز چهارشنبه سوری نیز گفت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۵ هزار آتش‌نشان به شهروندان تهران خدمات‌رسانی خواهند کرد تا مشکلی برای شهروندان پیش نیاید. ضمناً در روز ۱۳ فروردین روز طبیعت نیز تیم‌های آتش‌نشانی در ورودی‌های شهر و پارک‌ها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال حجم پسماند در شهر ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تن افزایش یافته است و در این زمینه نیز آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات بهتر پیش‌بینی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره تزیین محلات تهران، گفت: در هر منطقه بین ۴ تا ۷ محور اصلی تزیین شده است و تزیینات نیز از جمله سفره‌های هفت‌سین، گل‌کاری و لکه‌گیری‌های آسفالت است.

وی گفت: با حضور شهردار تهران ۱۲۵۰ هکتار از کمربند سبز به بهره‌برداری رسیده است و شهرداری تهران نیز از این جنگل‌کاری‌ها بازدید داشته‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۷هکتار به بوستان‌های شهر اضافه می‌شود، گفت: فضاهای سبز شامل بوستان پرواز، بوستان کیان‌شهر، بوستان رجایی، بوستان زیتون و دیگر بوستان‌ها است.

وی در باره زباله‌سوز در تهران گفت: روزی ۲۰۰ تن زباله از طریق زباله‌سوز به برق تبدیل می‌شود و این حوزه در اختیار بخش خصوصی است.

یزدانی به برنامه‌های نوروزی شهرداری اشاره کرد و گفت: امسال در۷ بوستان ورودی شهر امکان اسکان موقت برای مسافران وجود دارد و ۹ نوروزگاه در سطح شهر تهران ایجاد شده است که برنامه‌های آن شامل المان‌های نوری ثابت، شهر فرنگ و دیگر موارد است.

وی با اشاره به اینکه از ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین هیچ کارعمرانی و ساختمانی در شهر تهران انجام نمی‌شود، گفت:در روز طبیعت نیز ۱۵ تا ۲۰ غرفه میوه در پارک‌های سطح شهر تهران ایجاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسئولان بیسرف،مردم بیسعور

      خوش بحال آتش نشانها صاحب دارن
      هم به چشم میان هم رسیدگی فوق العاده ای بهشون میشه.
      بقیه سازمانهایی که سرتاسر سال بارها اماده باش هستن صدایی از رؤساشون در نمیاد...!؟

    • بدون نام

      بابا شما زحمت میکشید از نیروی آتش نشانی هلال احمر نیروی انتظامی ولی و ولی مردم از گرونی رمق ندارن دماغشون و بالا بکشن یه جوری برخورد میکنید با این خبرها انگار مردم وحشی هستن نون ندارن بخورن میرن موشک کروز بخرن برای چهارشنبه سوزی به اندازه کافی تو این چهل سال جزقالشون کردن که سوختن سوختگی نعمته

    • مهسا

      من موندم این چهارشنبه سوری چه صیغه ای،که ادم ازاتیش میپره،واقعاااا به این قضیه فک کردید،و اقعا کار مسخره ،دیوانه بازی به حساب میادکه ادم جونشو به خطر میندازه،یه مشت ملت مخ تعطیلی هستید شماهااا،فقط مامورای زحمت کش اتش نشانی رو با پریدن از اتیش و ترقه بازی به زحمت میندازید،مرگ بر ادمای بی عقل ونفهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج