۸۴۳۶۴۴
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

گرامی‌مقدم: روحانی تنها نمی‌ماند

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: کلیات اصلاح‌طلبان در راستای حفظ منافع ملی همچنان پشت آقای روحانی هستند و از او حمایت می‌کنند اما باید گفت در کنار همین حمایت‌ها بر عملکرد دولت نقدهای جدی اما منصفانه دارند.

آرمان نوشت: اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: کلیات اصلاح‌طلبان در راستای حفظ منافع ملی همچنان پشت آقای روحانی هستند و از او حمایت می‌کنند اما باید گفت در کنار همین حمایت‌ها بر عملکرد دولت نقدهای جدی اما منصفانه دارند.

«دولت تنهای تنهاست!» اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور این جمله را بیان کرده است. اما چرا او باید چنین سخن بگوید؟ البته او تنهایی را به دولت نسبت داده و نه تنها شخص رئیس‌جمهور اما برخی تمایل دارند که القا کنند رئیس جمهور تنهاست!

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی گفت: آقای روحانی قطعا تنها نیست. اصلاح‌طلبان با تشویق و پیگیری‌های خود توانستند برای روحانی رأی جمع کنند و هیچ‌زمانی از رأی خود پشیمان نیستند؛ اگرچه اصلاح‌طلبان از برخی عملکردهای آقای روحانی نقد دارند چون دولت آقای روحانی در ابتدای چهار سال ریاستش زمان خود را برای اجرای برجام قرار داد که این موضوع به نتیجه هم رسید.

وی افزود: اینکه آقای روحانی توانست پرونده هسته‌ای ایران را در آن دوره به سرانجام برساند، نتیجه‌ای بسیار مهم بوده و جای قدردانی از روحانی وجود دارد، اما از این جهت که آقای روحانی در مرحله دوم ریاستش می‌توانست از اصلاح‌طلبان برای پیگیری مطالبات مردم در چیدمان دولتش استفاده کند و از ظرفیت، قابلیت و تجربه اصلاح‌طلبان استفاده کند، جای انتقاد وجود دارد؛ چراکه شاهد موضوعی عکس آن بودیم به این دلیل که دفتر رئیس‌جمهور تصمیم‌گیر نهایی بودند.

به این ترتیب که تمام و کمال برخی از تصمیمات در دفتر آقای روحانی گرفته می‌شد و این موضوع باعث ناامیدی بخشی از اصلاح‌طلبان شد. کلیات اصلاح‌طلبان در راستای حفظ منافع ملی همچنان پشت آقای روحانی هستند و از او حمایت می‌کنند اما باید گفت در کنار همین حمایت‌ها بر عملکرد دولت نقدهای جدی اما منصفانه دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مصلحت هست که ایشان تاآخرزمان ریاست جمهوری اش،باقی بماند وهرکس نقض کند!کشور را دچار دردسر خواهدکرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورش اینکه وقتی استیضاح شده مابقی هم همراهش میرن

    • mehdi...3424

      با این حرفت خودتم تنها شدی خبر نداری

    • بدون نام

      ملت نه شمارامیخواهندنه روحانی راالکی شعارنده

    • بدون نام

      آقای گرامی مقدم مردم جواب شما را در انتخابات خواهند داد بلایی که امثال شما سر مردم آوردید در تاریخ خواهد ماند

    • بدون نام

      کیسه من پر کند منم می مانم گفتند پول دوختر چهار ده سال را از بغل مادر می کشد به طرف خودش شما اقای گرامی جای خودت دارد جلوی زنت بچه هایت طایفه غریب دوست اشنا سر فرازی پشتوانه هیچ خود سوزی هم بکنید جا دارد بند خدا خودش پرت کرد جلو ماشین پرسیدند چرا اینکار کردی گفت می خواستم نانی از زن بچهام بپزم روحانی بگو به من هم بدهد نه خودم هزار نفر می چرخانم طرفش حالا من غریب بم از ان تو غربی نیست تا پول داری رفیقتم حتی قربان بند کیفتم قربان بند پلاستیک هم می شود بخاطر پول مرهمت زیاد خوشبحالت

    • بدون نام

      فعلا که تنهاست و محبوبیتش به زیر ده درصد رسیده طبق نظرسنجی های معتبر و اون ده درصد هم جیره خوراش هستن.

    • س

      برای چه تنها بماند مگر تو مردی تنها بماند چه کمبودی برایت گذاشته تنها بزاری مثل فعلا زیادی است اینهای که اینجا نظر میدن واقعا ناراحت هستند دیگه چیزی از دستشون نمیاد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج