adexo3
۸۴۳۸۰۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ادامه پرسود بر اژدهاهای تربیت شده

قسمت سوم از سری کارتون های پرطرفدار «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» که نام تکمیلی آن «دنیای پنهان شده» است از اواسط هفته گذشته در سطح دنیا به نمایش درآمده و این فیلمی است که گفته می شود شاید قسمت آخر این فرانچیز باشد، ولی یک گیشه قوی تازه شاید سازندگان این فیلم را از پایان دادن به این ماجراها پشیمان سازد.

بانی فیلم: قسمت سوم از سری کارتون های پرطرفدار «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» که نام تکمیلی آن «دنیای پنهان شده» است از اواسط هفته گذشته در سطح دنیا به نمایش درآمده و این فیلمی است که گفته می شود شاید قسمت آخر این فرانچیز باشد، ولی یک گیشه قوی تازه شاید سازندگان این فیلم را از پایان دادن به این ماجراها پشیمان سازد.

ادامه پرسود بر اژدهاهای تربیت شده

در فیلمی که دین دوبلواز کارگردانی آن را برعهده دارد و جی باروشل، کیت بلنشت، کیت هرینگتون و کریستین ویگ به جای کاراکترهای انیمیشنی صحبت می کنند، کاراکتر مرکزی میکاپ که یک اژدهای بی دندان است با اژدهای دیگری از نوع و قماش خود آشنا می شود و در همین حال کاراکتر مهم برک نیز با خطرات زیادی مواجه می گردد، ولی پس از رفع این مشکلات هر دوی آنان به سفر به سمت یک دنیای جادویی دست می زنند و این مسافرتی است که آنها گمان می کنند موفقیت در آن هم زندگی آنها را صاحب ایمنی بیشتری می کند و هم خوشبختی و ثروت فزون تری را شامل حال شان خواهد کرد. تصور و آرزویی که آنقدرها هم شکل نمی گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج