جاباما
۸۴۳۹۰۲
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

مذاکرات دستمزد ۸ ساعته شد

با گذشت ۸ ساعت از آغاز نشست تعیین دستمزد ۹۸، وزیر کار برای بار دوم نمایندگان کارفرمایی شورای عالی کار را برای مذاکره خصوصی فراخواند.

خبرگزاری مهر: مذاکرات تعیین دستمزد ۹۸ کارگران که از ساعت ۱۶ آغاز شده است، پس از ۸ ساعت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی در حضور وزیر کار، همچنان ادامه دارد.

در این نشست نماینده وزارت اقتصاد استعلام حدودی از وضعیت تورم دوازده ماهه را به شورای عالی کار ارائه داد که بر اساس اطلاعات به دست آمده نرخ تورم حدود ۳۰ درصد اعلام شده است.

پس از اینکه حدود دو ساعت پیش وزیر کار نشست جداگانه با نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار کرد، اکنون نیز با گذشت ۸ ساعت از جلسات مزد، شریعتمداری در جلسه‌ای جداگانه با کارفرمایان که از دقایقی پیش آغاز شد، در حال مذاکره است.

در مذاکرات هر چند اختلاف نظر بین اعضا وجود دارد اما شرایط حاکم بر شورای عالی کار حاکی از تعیین تکلیف دستمزد در نشست امشب دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش وزیر رفاه درمدت زمان 8 ساعت دستمزد کارگران ،یادشون به معلولین مظلوم بهزیستی می افتاد که افزایش غلط درغلط 20 درصدافزایش که برابر با حقوق کارمندان دولت تصویب ظالمانه کردند یک باربرای همیشه اصلاح میشد ماهیانه 100 وهشت تومن حقوق بهزیستی باافزایش 20درصد چندمیشود؟ اگر درمجلس ودولت یک اقتصاد دان که حساب بلد باشد وجود دارد با ماشین حساب جمع کنن که چند میلیون تومن میشود؟ویک حقوق دان وجامعه شناس قضاوت کنن

    • آسا

      اون حقوق و پاداشی که بابت این جلسات برای خودتون تعیین و برداشت میکنین رو اگر به دریافتی کارگران اضافه کنید کفایت میکنه،،، شما خیلی زحمت میکشین و ثمره دلسوزی و کارهای بی وقفه شما هر روز با خرید روزانه مردم داره دیده میشه و کاملا پیداس که روز به روز وضع مردم داره بهتر میشه..

    • بدون نام

      خدا ازسر تقصیراتتون نگذره ،کارگر باید بره بمیره

    • Ahmad Rahimi

      نرخ تورم 30 درصد هست یا 300 درصد همه اجناس گرون شده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج