۸۴۵۲۸۸
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد خرازی از مدیریت منابع طبیعی کشور

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در واکنش به حادثه ناگوار سیل در مازندران و گلستان در پیامی نوشت: در کنار تخریب محیط‌زیست، نبود برنامه و سندی جامع برای پیشگیری، مدیریت و کاهش خسارات این پدیده طبیعی، دست‌به‌دست هم داده تا سیلاب‌ها سالانه خسارت جدی انسانی، اقتصادی و زیست محیطی در شمال ایران به بار بیاورند.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب ندای ایرانیان در واکنش به حادثه ناگوار سیل در مازندران و گلستان در پیامی نوشت: در کنار تخریب محیط‌زیست، نبود برنامه و سندی جامع برای پیشگیری، مدیریت و کاهش خسارات این پدیده طبیعی، دست‌به‌دست هم داده تا سیلاب‌ها سالانه خسارت جدی انسانی، اقتصادی و زیست محیطی در شمال ایران به بار بیاورند.

متن پیام صادق خرازی به شرح زیر است:

«حادثه جاری شدن سیل در استان‌های مازندران و گلستان که به درگذشت تعدادی از هم‌میهنان عزیز و خسارت‌های سنگین به روستاها، کشاورزی و زیرساخت‌های استان انجامید، رویدادی غم‌انگیز و دردآور است. ضمن عرض تسلیت‌ به‌ خانواده‌های‌ داغدار و آسیب‌دیده‌ و آرزوی بهبودی و سلامتی برای‌ مصدومان، ‌از مسئولین دولتی و سایر دستگاه‌ها و نهادها انتظار می‌رود با تمامی توان به یاری سیل‌زدگان شتافته و برای کنترل شرایط، اصلاح فوری آسیب‌های به وقوع پیوسته و فراهم کردن نیازهای اولیه‌ی سیل‌زدگان، تلاشی جهادی کنند.

به نمایندگی از حزب ندای ایرانیان در سراسر کشور آمادگی خود را برای بسیج مادی و معنوی به مردم سیل زده مازندران و گلستان اعلام میدارم و از جوانان و هم نداییان عزیز درخواست دارم با تمامی توان‌ به‌ یاری‌ صدمه‌دیدگان‌ بشتابند و در کنار هم‌میهنان آسیب‌دیده در این بحران باشند.

متأسفانه طی سال‌های گذشته، دخالت انسان در طبیعت بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی و بر هم زدن توازن محیط‌زیست با اقداماتی چون بهره‌برداری‌های گسترده از جنگل‌ها و مراتع، مسدود کردن رودخانه‌های کشور، تغییر کاربری اراضی و کاهش تراکم پوشش گیاهی، فرسایش شدید خاک، کشاورزی در اراضی شیب‌دار، فعالیت‌های عمرانی غیر کارشناسی و ساخت‌وسازها در مسیل‌ها، عاملی مهم برای وقوع سیلاب‌های متعدد در شمال ایران بوده است.

در کنار تخریب محیط‌زیست، نبود برنامه و سندی جامع برای پیشگیری، مدیریت و کاهش خسارات این پدیده طبیعی، دست‌به‌دست هم داده تا سیلاب‌ها سالانه خسارت جدی انسانی، اقتصادی و زیست محیطی در شمال ایران به بار بیاورند.

امیدوارم با اصلاح رفتار زیست‌محیطی و اصلاح برنامه جامع مدیریت بحران در آینده شاهد تبدیل پدیده‌های طبیعی به بلایای انسانی نباشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکتی که مسولش خانوم ابتکارباش فاتحه اون مملکت خوندس

    • بدون نام

      مملکتی که مسولش خانوم ابتکارباش فاتحه اون مملکت خوندس

    • بانام

      بعد از چهل سال تازه دنبال برنامه جامع هستن.خدایا نجات بده مارو . ..

    • بدون نام

      آقای خرازی
      اگه حرف شما درسته پس چرا تو کشورهای مثل آمریکا و ... هم سیل میاد و خسارت های به مراتب بدتر به جا می ذاره؟!
      چرا کمی هم این همه مشکلات رو، به بی عفتی ها و گناهان آشکار در جامعه که دست کشورهای بی دین رو هم از پشت بسته نسبت نمی دهید؟!
      تا کی باید خود را گول بزنیم؟

    • عابد

      منابع طبیعی (البته اداره منابع طبیعی )درهرشهرستان یعنی دشمن اصلی روستا وکشاورزی ،و نفاق اندازترین اداره دربین مردم تا حد کشتن مردم ،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج