۸۴۵۲۹۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

آیت الله یزدی: افزایش سفر‌های نوروزی نشان از نشاط جامعه است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به افزایش ۳۰درصدی سفرهای نوروزی گفت: آمار بالای سفرهای نوروزی نشان از حیات، نشاط و سرزندگی جامعه است.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله محمد یزدی ظهر امروز در دیدار با سردار اشتری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف سنگینی بر دوش دارد که عمل به این وظایف در یک کشور گسترده و ۸۰میلیون نفری با این وسعت جغرافیایی کار سختی است و امیدواریم پلیس در این راستا موفق باشد.

وی یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های حاکمیت را مردم دانست و افزود: خوشبختانه هماهنگی و وحدت میان مردم به‌خوبی احساس می‌شود و جاهایی که نظام به حضور مردم نیاز داشته باشد همه قشرها حضور می‌یابند و حمایت از اصل نظام را تأیید می‌کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده کل نیروهای نظامی و انتظامی است یکی از ویژگی‌های این نیروهاست چراکه چنین فرمانده و مدیری در دوران‌های مختلف کم‌نظیر بوده است.

وی از وقوع سیل در استان گلستان یاد کرد و گفت: آمار خسارت‌های مالی قابل جبران است اما آمار تلفات دامی و جانی غیرقابل‌جبران است که براثر حضور نیروهای مختلف ازجمله پلیس این آمار بسیار پایین بوده و این دستاورد جای شکر دارد.

آیت‌الله یزدی با ابراز اینکه رئیس‌جمهور آمریکا دیوانه‌وار کارهای خود را دنبال می‌کند، مطرح کرد: شیطنت دشمن در برخی از عرصه‌ها به‌خوبی قابل‌مشاهده است و این نشان می‌دهد که شرایط زندگی نیز نسبت به گذشته بسیار فرق کرده اما پلیس و نیروهای امنیتی با آگاهی برای حفظ جایگاه نظام در حال تلاش هستند.

وی آمار بالای سفرهای نوروزی را نشان از حیات، نشاط و زندگی جامعه دانست و تصریح کرد: هرچند افزایش ۳۰ درصد مسافرت‌ها نسبت به سال گذشته را داشته‌ایم اما نیروی انتظامی به‌شیوه مطلوب در میدان حضور یافته و در عرصه‌های مختلف به‌دنبال خدمت به مسافران است.

این استاد برجسته حوزه با تأکید بر اینکه رانندگان باید به توصیه‌های پلیس توجه کنند، مطرح کرد: افرادی که تازه به دوران رسیده و فشارهای اقتصادی و جیره‌بندی‌های در این انقلاب را ندیده و اکنون با استقلال و رفاه روبه‌رو هستند همه‌چیز را فراموش و فکر می‌کنند که می‌توانند با سرعت‌های بالا در جاده حرکت کنند درحالی‌که این اقدام آن‌ها آسیب‌های بسیاری را به‌دنبال خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من آخرین خبر رو بخاطر سانسور تحریم کردم اگه نظر قبلیم رو ثبت نکنی تورو هم تحریم میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج