adexo3
۸۴۵۴۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سیل گیلانغرب، تلفات جانی نداشت

فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه سیل رخ داده در این شهرستان تلفات جانی نداشته است، گفت:‌مسافران نوروزی اسکان داده شده‌اند.

خبرگزاری مهر: کوروش محمودیان در مورد سیل رخ داده در مناطق شهرستان گیلان غرب اظهار داشت: در این حادثه تلفاتی نداشتیم و سیل رخ داده در سطح رودخانه‌ها بود که در ۷ روستا از نظر راه اختلالاتی ایجاد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم آب زیاد بود از روی پل‌ها عبور و دید را کور کرده بود، به همین دلیل این موضوع چند ساعتی اختلال ایجاد کرد که با فروکش کردن سیل مشکل حل شد.

فرماندار گیلان غرب بیان داشت: تنها دو روستا هستند که اتصالات آب روستایی آنها مشکل پیدا کرده است و منتظریم که با فروکش کردن سیل، جریان آب را وصل کنند.

محمودیان با بیان اینکه در حوزه کشاورزی خساراتی داشته‌ایم که هنوز برآورد نشده است، گفت: برای افرادی که در منطقه تفریحی ناودار در چادر اتراق می‌کنند نگرانیم از این بابت و توصیه می‌کنیم که حتی الامکان به شهر برگردند و در چادرها نمانند.

وی در مورد وضعیت اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان نیز گفت: تمام مسافران در سطح مدارس و مهمانسراهای ادارات اسکان داده شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج