۸۴۵۸۵۲
۱ نظر
۵۰۴۳
۱ نظر
۵۰۴۳
پ

ابوطالب حسینی: استندآپ را از پادگان شروع کردم

ابوطالب حسینی چهره ای که سال گذشته با شرکت در مسابقه «خنداننده شو» برنامه «خندوانه» توانست مقام دوم رابه دست بیاورد درمورد نحوه ورودش به این عرصه صحبت کرد.

خبرگزاری صبا: ابوطالب حسینی چهره ای که سال گذشته با شرکت در مسابقه «خنداننده شو» برنامه «خندوانه» توانست مقام دوم رابه دست بیاورد درمورد نحوه ورودش به این عرصه صحبت کرد.

ابوطالب حسینی: استندآپ را از پادگان شروع کردم

اجرای استندآپ مدتی است که جایگاه ویژه ای بین مردم ایران پیدا کرده که می توان گفت برنامه «خندوانه» در شکل گیری این سلیقه نقش زیادی داشته است.

ابوطالب حسینی که سال گذشته در مسابقات «خندوانه» حضور پیدا کرد و توانست رتبه دوم مسابقات «خنداننده شو» را به دست بیاورد در مورد ورودش به این عرصه به خبرنگار صبا گفت: من هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم جلوی جمعیت استندآپ اجرا کنم حتی پروژه هایی که در دانشگاه داشتیم ترجیح می دادم گروهی انجام دهم چون خجالتی بودم.

وی ادامه داد: زمان سربازی یک سری خاطرات کوتاه پادگان را برای خودم می نوشتم و یک روز تصمیم گرفتم مقابل سربازها اجرا کنم و برای اولین بار جلوی ۷۰ نفر در محوطه پادگان اجرا کردم که خیلی با استقبال روبه رو شد. سری بعد وسط جنگل جلوی ۴۰۰ نفر و چند نفر از فرماندهان اجرا کردم و دو سه روز بعد در نمازخانه پادگان برای ۱۰۰۰ نفر. هرچه جلوتر می رفت تعداد سربازان بیشتر می شد که باعث کارم راحت تر شده و اعتماد به نفسم بالاتر رود.

این کمدین درباره نحوه حضور در «خندوانه» گفت: همزمان با این اجراهای من در پادگان، فینال «خنداننده شو ۱» برگزار می شد که بعد از دیدنش بچه ها گفتند «بابا توام برو همین خاطرات پادگانو بگو دیگه!»

حسینی درمورد آینده استندآپ در ایران توضیح داد: استندآپ در ایران خیلی نوپاست. قبلا شومنی یا مشابه این کار وجود داشته است ولی استندآپ به این شکلی که الان وجود دارد اولین بار در «خندوانه» اجرا شد. نمی دانم آینده به چه شکل خواهد بود ولی چیزی‌ که می دانم این است که خیلی ها علاقه دارند و استعدادهای خوبی هم داریم.

کمدین «خندوانه» در مورد اینکه حضور در این برنامه چه قدر در آینده کاری او اثر داشت، گفت: راهی که باید پله پله می رفتیم با آسانسور «خندوانه» رفتیم. این برنامه خیلی خیلی کمک کرد، اما بعد از آن خود بچه ها تصمیم گرفتند چه راهی را ادامه دهند.

وی در پایان بیان کرد: استنداپ را دوست دارم و قطعا ادامه می دهم اما در کنارش نویسندگی را حرفه ای تر دنبال می کنم و در حوزه بازیگری یا اجرا هم اگر پیشنهادهایی مطرح شود با مشورت، جواب می دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعابرترینهابعضی وقتهاکارهايی میکنی که آدم متعجب میشه، آخه این دلقک هم سانسورکردن وپخش نکردن داره خبرش که شمااصلاهیچ نظری ازجمله نظربنده که دیروزنوشتم رانشرندادید؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج