adexo3
۸۴۶۰۳۴
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

ارسال هر پیامک چقدر هزینه دارد؟

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۸۸ ریال تا حداکثر ۲۶۴ ریال را شامل می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه‌های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، از حداقل ۸۸ ریال تا حداکثر ۲۶۴ ریال را شامل می‌شود.

در حالی که با گسترش پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی که از اینترنت بهره می‌گیرند، استفاده از خدمات تماس و پیامک اپراتورها کاهش یافته است، اما هم‌چنان در مواقعی که شبکه اینترنت برقرار نیست و یا به دلایل دیگر، کاربرانی هستند که با استفاده از خطوط سیم‌کارت، اقدام به ارسال پیامک کنند.

ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه، از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل و هم‌چنین بسته به دائمی یا اعتباری بودن این سیم‌کارت‌ها قیمت متفاوتی دارد که تعرفه‌ی آن در وب‌سایت هر یک از اپراتورها آمده است.

هزینه هر صفحه پیامک فارسی با سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، ۸۹ ریال است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان لاتین نوشته شوند، ۲۲۲ ریال به ازای هر صفحه خواهد بود. همچنین ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۰۶ ریال هزینه دارد و با ارسال هر صفحه پیامک لاتین نیز کاربران باید ۲۶۴ ریال بپردازند.

در اپراتور دوم یا ایرانسل دائمی، هزینه هر صفحه پیامک فارسی ۸۹ ریال است. این عدد برای پیامک‌هایی که به زبان لاتین نوشته شوند، ۲۱۲ ریال به ازای هر صفحه خواهد بود. هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۰۶ ریال بوده و هر صفحه پیامک لاتین نیز برای کاربران ۲۶۴ ریال هزینه خواهد داشت.

تعرفه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل، ۸۸ ریال به ازای هر صفحه پیامک با زبان فارسی است. در حالی که ارسال هر صفحه پیامک به زبان لاتین در این سیم‌کارت‌ها، ۱۵۹ ریال هزینه دارد. هم‌چنین کاربران برای ارسال پیامک با استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به ازای هر صفحه به زبان فارسی ۱۰۵ ریال می‌پردازند و ارسال پیامک به زبان لاتین نیز ۲۲۰ ریال به ازای هر صفحه هزینه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تقریبا با چیزهایی که شما نوشتید فرقی به اون صورت با هم ندارند

    • بدون نام

      همراه اول یه هدیه 2000تومانی عیدی به من دادولی بایه زنگ ادقیقه وده ثانیه تمام شدمن میدانم به ازای این عیدی چندبرابراز شارژاصلی ام باهرمکالمه کم میکنه چون من درمکالمات قبلی ام متوجه میشدم همراه اول ....

    • بدون نام

      چرا دروغ میگید کجا نرخ پیامکا ۸۸تومان و ۲۰تومانه ..با چهارتا پیامک یه شارژ دوهزاری تمام میشه . .دروغگوها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفته هرپیامک،
        اگه یک پیامک بلند چند خطی نوشتی، چندتا پیامک حساب میشه.

      • بدون نام

        اون کاراکتر جینگلبردها که توش میزاری لاتین حساب میشه

      • بدون نام

        دقیقا هر پیامک 500هست حتما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج