adexo3
۸۴۶۲۵۴
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

هراز برفی، لرستان سیل‌زده، بارش‌ها در راه

آخرین وضعیت جوّی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ نهم فروردین ماه ۹۸ اعلام شد.

برترین‌ها: آخرین وضعیت جوّی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ نهم فروردین ماه ۹۸ اعلام شد.

هواشناسی اعلام کرد: فردا هوای تهران صاف خواهد بود و خبری از بارندگی نیست، همچنین موج جدید بارندگی از شمال غرب کشور احتمالاً فردا شب به تهران خواهد رسید و یکشنبه صبح شاهد بارش باران در این شهر خواهیم بود.

شب گذشته نیز بارش شدید برف و کولاک در جاده هراز آغاز شد و برخی مسافران گرفتار شدند. نیروهای امدادی برای کمک‌رسانی در محل حاضر شدند و به مسافران امدادرسانی کردند.

برف و کولاک شدید در هراز

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هراز برفی، لرستان سیل‌زده، بارش‌ها در راه

ویدئویی از وقوع سیل ویرانگر در لرستان

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

هراز برفی، لرستان سیل‌زده، بارش‌ها در راه

11 و 12 فروردین روزهای مناسبی برای سفر نیست

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن توصیه اکید به هموطنان مبنی بر آنکه روزهای ۱۱و۱۲ فروردین ماه روزهای مناسبی برای سفر بویژه به سمت استان‌های جنوبی، غربی و جنوب غربی نیستند گفت: تمام محورها از فردا، دهم فروردین تا دوشنبه به جز استان سیستان و بلوچستان، درگیر باران و برف هستند

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور

تردد در تمامی محور‌های اصلی کشور به صورت عادی و روان است.

بارش باران در استان‌های مازندزان و گیلان.

مه گرفتگی در استان‌های اردبیل، زنجان، لرستان و همدان.

بارش برف در استان‌های تهران، البرز، زنجان و محور‌های فیروزکوه، کندوان و هراز.

جاده هراز که به علت برف و کولاک ناگهانی بسته شده بود، بامداد امروز بازگشایی شد.

اعلام ۳۱ جاده مسدود کشور در جمعه ۹ فروردین

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

۱- محور رامیان- اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان و سمنان ، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲- محور فرعی شمشک - دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران ، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.​

۳- محور پونل- خلخال ، واقع در استان گیلان ، از مورخ ۵ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۴- محور سی سخت - پادنا ، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد ، از مورخ ۱۵ مهر ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۵- محور گنجنامه - تویسرکان ، واقع در استان همدان ، از مورخ ۲۵ آبان ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۶- محور سروآباد - پاوه ، واقع در استان کردستان ، از مورخ ۳ آذر ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۷- محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران ، از مورخ ۱۲ دی ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۸- محور قدیم بستان-چذابه ، واقع در استان خوزستان ، از مورخ ۲۲ اسفند ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۹- محور کوهرنگ-بازفت(شاه منصوری) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری ، از مورخ ۲۶ اسفند ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۰- محور شاهرود - آزادشهر، واقع در استان سمنان و گلستان ، از مورخ ۲۷ اسفند ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۱- محور آق قلا - گرگان، واقع در استان گلستان ، از مورخ ۲۷ اسفند ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۲- محور آق قلا - عطا آباد، واقع در استان گلستان ، از مورخ ۲۷ اسفند ۹۷ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۳- محور بندر ترکمن - سه راهی یساقی، واقع در استان گلستان ، از مورخ ۲۷ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۴- محور دیباج- گلوگاه، واقع در استان مازندران ، از مورخ ۲۸ اسفند ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۵- محور گمیشان- آق قلا، واقع در استان گلستان ، از مورخ ۴ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

۱۶- محور گمیشان- خواجه نفس، واقع در استان گلستان ، از مورخ ۴ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

۱۷- محور خرم آباد-پل دختر-کوهدشت، واقع در استان لرستان، از مورخ ۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد

۱۸- محور کوهرنگ-بازفت(چری) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری ، از مورخ ۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۱۹- محور گتوند-آبید ، واقع در استان خوزستان ، از مورخ ۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۰- محور چاشم-خطیرکوه ، واقع در استان سمنان ، از مورخ ۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۱- محور اهرم-فراشبند ، واقع در استان بوشهر ، از مورخ ۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۲- محور شیفت-گناوه ، واقع در استان بوشهر ، از مورخ ۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۳- محور یاسوج-شیراز ، واقع در استان کهگبلویه وبویراحمد ، از مورخ ۷ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۴- محور عشق آباد-بردسکن-ده محمد ، واقع در استان خراسان جنوبی ، از مورخ ۷ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۵- محور قم-جعفریه ، واقع در استان قم ، از مورخ ۷ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۶- محور قدیم مشهد-چناران ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ ۸ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۷- محور شاندیز-زشک ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ ۸ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۸- محور طرقبه-نقندر-کنگ ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ ۸ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۲۹- محور طرقبه-جاقرق وبالعکس ، واقع در استان خراسان رضوی ، از مورخ ۸ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۰- محور طرود-معلمان ، واقع در استان سمنان ، از مورخ ۸ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

۳۱- محور درح-ماهیرود ، واقع در استان خراسان جنوبی ، از مورخ ۸ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا ورود و خروجی شهر ها را ببندید .
      و اجازه سفر ندهید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج