اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۷۶
۵۰۸۵
۵۰۸۵
پ

اسناد جاسوسي حسنی مبارک عليه ايران

پايگاه اينترنتي ويکي ليکس سندي مربوط به وزارت امور خارجه آمريکا به تاريخ ۲۴ ژانويه ۲۰۰۷ منتشر کرد كه بر اساس آن، وزارت خارجه آمريکا از مبارک درخواست کرده است که اطلاعات مهمي درباره تاسيسات اتمي ايران را که دکتر "حسام علي" مدير برنامه خلع سلاح در وزارت امور خارجه مصر از آن ديدن کرده در اختيار آمريکا قرار دهد.

پايگاه اينترنتي ويکي ليکس با انتشار سندي از همكاري رژيم مبارك با وزارت خارجه آمريكا و جاسوسي عليه ايران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، پايگاه اينترنتي ويکي ليکس سندي مربوط به وزارت امور خارجه آمريکا به تاريخ ۲۴ ژانويه ۲۰۰۷ منتشر کرد كه بر اساس آن، وزارت خارجه آمريکا از مبارک درخواست کرده است که اطلاعات مهمي درباره تاسيسات اتمي ايران را که دکتر "حسام علي" مدير برنامه خلع سلاح در وزارت امور خارجه مصر از آن ديدن کرده در اختيار آمريکا قرار دهد.

بر اساس اين سند، وزارت امور خارجه آمريکا با حسام علي تماس گرفته و درباره اين امر به توافق رسيده است. در سندي که با شماره ۵ قاهره ۶۹۱۳ منتشر شده است ديدار محرمانه اي بين "ميشل کوربين" وزير آمريکايي در امور خاورميانه با احمد ابوالغيط صورت گرفته است که در آن درباره محاصره سوريه و منزوي کردن آن از جهان از طريق اقدامات گوناگون از جمله به تصويب رساندن قطعنامه در شوراي امنيت به توافق رسيده اند و مصر با آن موافقت کرده است.

ابوالغيط از آمريکا درخواست کرده است تا به نظام حاکم سوریه فشار وارد کند. این اطلاعات در مورد همکاری گسترده و همه جانبه رژیم سابق مصر با مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی در حالی منتشر می‌شود که قرار است امروز دور سوم محاکمه دیکتاتور سابق این کشور در قاهره برگزار شود.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اسناد جاسوسي حسنی مبارک عليه ايران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج