۸۴۹۵۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ظرفیت ستاد‌های اربعین در خدمت سیل زدگان

رییس ستاد مرکزی اربعین خواستار بهره گیری تمام ظرفیت های استانی و کمک های مردمی برای تامین نیازهای سیلزدگان شد و گفت:به منظور امدادرسانی به هموطنان در مناطق سیل زده، به استانداران و روسای ستاد اربعین استانها ابلاغ شد با قید فوریت نسبت به فراخوان تشکیل جلسه هماهنگی با مواکب استان صورت بگیرد.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور: حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: پیرو دستور وزیر کشور مبنی بر جلب همکاری داوطلبانه مواکب سراسر کشور به منظور امدادرسانی به هموطنان عزیزمان در مناطق سیل زده، به استانداران و روسای ستاد اربعین استانها ابلاغ شد با قید فوریت نسبت به فراخوان تشکیل جلسه هماهنگی با مواکب استان ذیربط، تجهیز، اعزام، استقرار و نظارت بر عملکرد آنها با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان های سیل زده با اولویت استان های خوزستان، گلستان، لرستان و ایلام ، ستاد مرکزی اربعین حسینی را در جریان نتیجه بگذارند.

ذوالفقاری در ادامه اشاره کرد: استان‌های کرمان، تهران، فارس، بوشهر، هرمزگان، یزد، اردبیل، البرز و اصفهان به عنوان استان معین استان خوزستان در این مهم انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: استان های گیلان، قزوین، همدان، قم، کردستان و سمنان استان معین لرستان بوده و استان های خراسان رضوی و شمالی، مازندران و مرکزی به عنوان استان‌های معین گلستان و همچنین استان های آذربایجان شرقی و غربی به عنوان معین استان ایلام در این زمینه تعیین شده‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: مکان استقرار مواکب و میزان غذای مورد نیاز در هر منطقه و مدت آن با هماهنگی رئیس کمیته مشارکت های مردمی اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین حسینی تعیین و تامین می گردد.

وی تاکید کرد: استانداران استانهای معین با قید فوریت نسبت به برگزاری جلسه هماهنگی بین دستگاهی و استانی و تعیین وظایف مربوطه اقدام نمایند.

ذوالفقاری اضافه کرد: کمیته اسکان، تغذیه و مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی اربعین حسینی با هماهنگی استان های فوق نسبت به فراخوان مواکب و همچنین برنامه ریزی برای استقرار در محل‌های پیش‌بینی شده و خدمت رسانی لازم با هماهنگی ستاد مدیریت بحران هر استان اقدام نمایند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه پشتیبانی از موکب ها بر عهده استان معین ذیربط است، تاکید کرد: تمام ظرفیتهای استانی و کمک های مردمی برای تامین نیازها مورد استفاده قرار می‌گیرد و کلیه کمک ها با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور هزینه می شود.

ذوالفقاری در پایان یادآور شد: گزارش اقدامات هر ۲۴ ساعت یک بار به دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین و معاونت توسعه منابع انسانی وزارت کشور ارسال خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج