۸۴۹۷۸۴
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

افزایش مصرف مصرف گل در میان دانشجویان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: مصرف گل در میان دانشجویان دبیرستانی‌ها و جوانان افزایش پیدا کرده است که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر این موضوع در حال بررسی است.

خبرگزاری ایلنا: سردار محمدمسعود زاهدیان در نشست خبری خود با بیان اینکه در سال ۹۷ حدود ۶۸۵ کیلو انواع مواد کشف و ضبط شده است، گفت: دستگیری ها نیز نسبت به سالهای قبل ۳ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار معتاد متجاهر از سطح شهرهای مختلف جمع آوری شدند و به مراکز تعیین شده از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند، همچنین از این تعداد ۱۲ هزار نفر از سطح شهر تهران جمع آوری شدند که ۶۵۰ نفر از آنها در مرکز سروش که یک مرکز تازه تاسیس است نگهداری می شوند.

او با بیان اینکه این مرکز تا ۲ هزار نفر ظرفیت دارد، گفت: در حال توسعه زیرساخت‌های این مرکز هستیم تا بتوانیم افراد را در شرایط استاندارد در این مرکز نگهداری کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه تولید شیشه در کشور افغانستان افزایش پیدا کرده است گفت: با افزایش کشت گیاه فدرال تولید مواد مخدر شیشه در این کشور افزایش پیدا کرده است و ما در سال گذشته محموله های بسیاری از شیشه را در مرز شرقی کشور کشف و ضبط کردیم از جمله این که در ماه‌های پایانی سال ۴۲۰ کیلو شیشه در یک محموله کشف شد.

سردار زاهدیان با بیان اینکه افزایش تولید شیشه در کشور افغانستان یک تهدید جدی برای ما است گفت: افزایش تولید در این کشور باعث کاهش قیمت شیشه شده است، کنترل‌ها را در مرز بیشتر کردیم و با توجه به این امر در سال گذشته کشفیات شیشه در مرزها دو برابر شده است.

وی با اشاره به برنامه های این پلیس در خصوص مبارزه با مواد مخدر در کشور گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما پاکسازی حاشیه مدارس در مناطق پرخطر بود که ۲۰۰۰ مدرسه در سراسر کشور در این طرح قرار گرفتند و سه تن انواع مواد مخدر در حاشیه مدارس کشور در محلات پرخطرکشف و ضبط شده است.همچنین بالغ بر ۲۰ هزار نفر در سراسر کشور در حاشیه مدارس در محلات پرخطر شناسایی و دستگیر شدند که در میان دستگیر شدگان هیچ دانش‌آموزی وجود ندارد.

وی در خصوص پخش کلیپی از مصرف مواد مخدر توسط دانشجویان در شیراز که پس از مصرف مواد دچار حالتهای عجیبی شده بودند، گفت: دستور بررسی این فیلم داده شده و منتظر نتیجه آن هستیم.

وی با بیان اینکه سن ۱۹ تا ۲۵ سالگی سن مصرف مواد مخدر است گفت: البته مصرف مواد در محیط های مختلف متفاوت است گاهی اوقات در یک نقطه ای یک کودک دوساله مصرف کننده مواد است اما نمی‌توانیم بگوییم که سن مصرف مواد کاهش پیدا کرده است.

سردار ظاهریان تأکید کرد: مصرف گل در میان دانشجویان دبیرستانی ها و جوانان افزایش پیدا کرده است که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر این موضوع در حال بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو پادگانها پر هست

    • آ زاد

      کار خودتونه

    • یک بسیجی

      اقای زاهدیان گل مگر بعده.اگر یک جوانی بیاد خواستکاری دخترت نباید یک دسته گل باخودش بیاره.بابا دنبال چی هستی.ببین تو بعضی از این شهرها جلوی چشم و هماهنگی ماموران جنابعالی چندصدکیلو مواد جابجا میشه اگر واقعا نمیتوانید برید خونتون یک جوانتر کاری بیاد.

    • صبا

      خوب یک فکر اساسی بکنید بااین زحمت وبااین هزینه های گرون فرزندانمان توبهترین دبیرستانهای تهران تحصیل میکنند وگل میکشند وکاری از دستمون برنمیاد

    • بدون نام

      به سلامتی

    • بدون نام

      بیچاره قشر دانشجو ساده کسی اگر فکر شما بود که این حال روز کشورمون نبود آرزو مندم ی کمپ هشدا درست کنید و اگاه باشید که این کار سرانجان خوشی ندارد و لبخندی بر افراطی ها و دشمنان شماه میشیند

    • بدون نام

      یکی از خوبیهای این مملکت اینه که همه چی فقط افزایش داره
      افزایش قیمت .افزایش تورم.افزایش تحریم.افزایش اعتیاد.افزایش گرونی.افزایش تصادفات.افزایش سرقت.افزایش اختلاس

    • بدون نام

      عدم مدیریت است که این موادها تو مدارس وپادگانها پیدا میشه

    • سهیل

      گل بکش یارو یالله بر وزن گل بسر عروس

    • بدون نام

      مبارک میزنن دیگه زیاد به اینده فکر نکنن.....

    • آب از سر چشمه گل آلوده

      وقتی کار و تفریح مناسب نباشه بایدم جوانان سر از این مسائل در بیارن
      بیچاره پدر مادرهاشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج