۸۵۰۳۹۶
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

هشدار درباره احتمال وقوع سیل در کرمان

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: هشدارها درباره احتمال وقوع سیل را دادیم، مسئولان خودشان باید پاسخگو باشند و اگر هرگونه مشکلی برای مردم جنوب استان به دلیل وقوع سیل پیش بیاید قطعا پاسخگو خواهید بود و هیچ توجیهی پذیرفته نخواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: هشدارها درباره احتمال وقوع سیل را دادیم، مسئولان خودشان باید پاسخگو باشند و اگر هرگونه مشکلی برای مردم جنوب استان به دلیل وقوع سیل پیش بیاید قطعا پاسخگو خواهید بود و هیچ توجیهی پذیرفته نخواهد بود.

"یحیی کمالی‌پور" در گفت‌وگویی با اشاره به هشدارهای هواشناسی اظهار کرد: با توجه اعلام هواشناسی مبنی براینکه در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه در جنوب استان احتمال وقوع سیل است.

وی گفت: حدود سه سال است که اعلام کرده‌ایم که جیرفت و عنبرآباد در محاصره سه رودخانه دائمی و فصلی قرار دارند ضمن آنکه چند نقطه حادثه خیز آن براساس بررسی‌های کارشناسان مربوطه نیز مشخص شده است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به نقاط حادثه‌خیز سیل در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد عنوان کرد: حدفاصل سدخاکی تا پل هلیل، حدفاصل پل هلیل تا پل دوم و حدفاصل پل دوم تا منطقه قلعه نو و چمن و همچنین روستاهای آب‌برده، روستاهای نوبنی و سلمان‌آباد و سیل‌آباد از نقاط پر حادثه خیز این دو شهرستان هستند.

وی ادامه داد: سطح رودخانه شور چند سانتیمتر از شهر بالاتر است و همچنین سدچه‌های خاکی بالادست شهرک‌های جیرفت مثل حسین‌آباد و شهید بهشتی و ... نیز از استحکام کافی برخوردار نیستند.

کمالی‌پور با تاکید برآنکه این موارد ذکر شده زنگ خطر جدی در جنوب استان را به صدا در آورده است عنوان کرد: قبل از وقوع هر حادثه‌ای متولیان امر خودروهای سبک و سنگین خود را به منطقه گسیل دهند تا کف رودخانه را بردارند تا با مشکل روبرو نشویم.

وی خطاب به استاندار و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان گفت: قبلا اعلام کردیم و اکنون نیز اعلام می‌کنم که اگر هرگونه مشکلی برای مردم ما به دلیل سیل پیش بیاید قطعا پاسخگو خواهید بود و هیچ توجیهی پذیرفته نخواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..

      واقعا که مسولین باید بیشتر از این به فکر بودند....

    • بدون نام

      بنظرم فکریه کشتی مسل کشتیه حضرت نوح باید باشیم بریم توش دسته جمعی

    • بدون نام

      خدایاخودت نگهدارمردم خونگرم جیرفت باش

    • بدون نام

      خارج تشریف دارن مسیولین، بزار بیان بعدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج