جاباما
۸۵۱۰۶۷
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

ارائه تسهیلات برای درمان رایگان ناباروری

وزیر بهداشت گفت: مردم استان فارس در خدمت به همنوعان خودشان، بهترین، ایثارگرترین و عاشق ترین مردم سرزمین ما هستند و نقش خیرین سلامت در این استان، بی بدیل و ستودنی است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت گفت: مردم استان فارس در خدمت به همنوعان خودشان، بهترین، ایثارگرترین و عاشق ترین مردم سرزمین ما هستند و نقش خیرین سلامت در این استان، بی بدیل و ستودنی است.

دکتر سعید نمکی در حاشیه افتتاح بلوک زایمانی الزهرا(س) بیمارستان استاد مطهری جهرم اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت بسیار ارزشمند و بالای خیرین در استان فارس، می‌توان کارهای بسیار بزرگی در سطح استان انجام داد و به مسئولان مناطق مختلف فارس توصیه کردم که فراتر از ساخت چندین تخت بیمارستانی باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت بی بدیل خیرین سلامت در استان فارس، نقشه راهی تدوین می‌شود تا به عنوان الگو برای کل کشور قابل استفاده باشد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای تکمیل زیرساخت‌های حوزه سلامت در استان فارس طرحی در حال آماده سازی است، گفت: در راستای طرح تحول سلامت تا پایان سال آینده باید حداقل امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی برای مردم این استان فراهم شود.

نمکی تاکید کرد: از روز اول برنامه داشتیم که برای عشایر کشور به عنوان یک جمعیت بسیار ارزشمند و مولد و جزء لاینفک فرهنگ این سرزمین بتوانیم به آن‌ها خدمات مستمر بهداشتی را ارائه دهیم و در این راستا ۱۸ خانه بهداشت عشایری سیار رونمایی و حدود ۴۰۰ کانکس به همراه ۴۰۰ بهورز از خود عشایر به مناطق ییلاقی و قشلاقی اعزام شد.

وی در خصوص وضعیت دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: شرایط این دانشگاه بسیار عالی است و آن را در صدر دانشگاه های کشور می بینم که با مدیریت لایق و دلسوز توانسته با تعامل خوب با مردم، زیرساخت هایی را ایجاد کند.

وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح دانشکده پرستاری و پیراپزشکی حاج فرج الله ممتاز جهرم، گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم توانسته خیرین را متقاعد کند که علاوه بر بخش درمان، حوزه آموزش نیز نیازمند کمک خیرین است.

نمکی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی جهرم از نظر سطح علمی و پرورش نیروی انسانی عملکرد خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم از این دانشگاه به عنوان یکی از قطب های مهم جنوب کشور یاد کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: بلوک زایمانی الزهرا(س) جهرم با مشارکت خیرین سلامت برای مراقبت از مادران باردار و نوزادان ساخته شده و از بهترین مراکز زایمانی در کشور است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: فرزندآوری و موضوع جمعیت یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های بزرگان نظام از جمله مقام معظم رهبری است چون تعداد سالمندان رو به افزایش و رشد جمعیت به سمت منفی شدن در حال حرکت است. مقرر شد که با سرمایه‌گذاری وزارت بهداشت و کمک خیرین سلامت بتوانیم بخش‌های ناباروری را تقویت کنیم تا خانواده‌های که قصد فرزندآوری دارند اما مشکلاتی دارند، به‌طور رایگان درمان شوند و تسهیلاتی را ایجاد کنیم که افرادی که تمایل به فرزندآوری دارند، با حداقل سختی شرایط و در بهترین بخش‌ها بتوانند زایمان طبیعی داشته باشند.

بنابر اعلام وبدا،‌ وی در پایان گفت: خوشبختانه مجموعه‌ای از بهترین‌ها در این مرکز درمانی در جهرم فراهم شده که امیدوارم خدمات ارزشمندی را به مردم این منطقه از کشور ارائه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب یه کارمفیدازاین دولت دیدیم اگه عمل کنن مثل قبیلا فقط حرف نباش

    • علی مهدیپور

      بیماری نازایی داریم راهنمایی کنیدمتشکر

    • بدون نام

      به عقیده بنده جمیعت درحال متعادل شدن به سر مبرد.!!

    • بدون نام

      همه حرفاش دروغه مثل بقیه حرفای دولت.ما این مشکل ناباروری رو داریم پنج ساله دارو ندارم وبباد دادم تازه علم این کارو هم نداریم توکشور هیچی بلد نیستن فقط میگن پول بریز جاهای دولتی هم کمتر از خصوصی نمیگیره امکاناتش هم کمتره.من استان اردبیل زندگی میکنم دیگه منصرف شدیم یعنی دیگه توانشو نداریم .

    • خالد

      سلام مشکل نازایی داریم سیزده ساله ازدواج کردم و بچه ندارم دکترهای زیادی رفتم ولی بعلت مشکل مالی نتوانستم تااخر دوره دکترادامه بدم

    • خالد

      راهنمایی کنید مشکل نازایی دارم

    • سعیداحمدی

      ۱۵ساله مشکل داریم تمام داروندارم رودادم به پزشکا ونتیجه نگرفتیم بااین هزینه های کمرشکن دیگه کلا منصرف شدیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج