۸۵۱۱۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اعزام طلاب مشهدی برای کمک به مناطق سیل‌زده

عصر امروز پنجمین گروه طلاب قرارگاه تبلیغ جهادی مشهد برای انجام امور عمرانی، تاسیساتی، فرهنگی و خدماتی با شعار «گلستان را گلستان کنیم» راهی گلستان شدند.

خبرگزاری فارس: شیخ محسن سروی در گفت‌وگویی گفت: عصر امروز چهار گروه، شامل ۸۰ نفر از طلاب با شعار «گلستان را گلستان کنیم» برای امداد رسانی و کمک به مردم سیل زده استان گلستان از محل سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.

نماینده قرارگاه تبلیغ جهادی طلاب خراسان با بیان اینکه این پنجمین گروه از قرارگاه تبلیغ طلاب خراسان است که به مناطق سیلزده اعزام می‌شود، اظهار کرد: در مراسمی که امروز برای اعزام طلاب برگزار شد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، مسؤول امور مساجد استان، معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه خراسان و جمعی از سرگروه‌های تبلیغی خراسان رضوی حضور داشتند.

وی در تشریح اقداماتی که توسط این گروه در مناطق سیل‌زده انجام می‌شود؛ بیان کرد: انجام پروژه‌های عمرانی و تاسیساتی مانند لوله‌کشی آب و گاز ، مقاوم سازی آب‌بندها و راه‌ها، تخلیه گل و لای از منازل، و نیز کارهای تبلیغی با محوریت برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی صلواتی، برگزاری جُنگ های شادی، تشکیل حلقه‌های بصیرتی فرهنگی و سیاسی و نیز ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری به هموطنان سیل‌زده در استان گلستان از اهداف این سفر است.

نماینده قرارگاه تبلیغ جهادی طلاب خراسان با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف این گروه انجام کارهای خدماتی است؛ ادامه داد: طلاب به مناسبت نیمه شعبان پخت ۱۵ هزار پرس غذا و توزیع بین سیل زدگان و اهدای ۲۰ هزار قرص نان در ایام میلاد امام زمان (عج) و خرید و اهدای اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، را نیز انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طلاب اعزامی برای انجام کارهای تاسیساتی آموزش مهارتی گذرانده اند یا خیر، گفت: تیم تاسیساتی و عمرانی ما همان تیمی هستند که پیش از این نیز در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم امیرالمومنین(ع) هم مشارکت فعال و عملیاتی داشته اند و مهارت کافی در این زمینه دارند.

سروی در پایان اضافه کرد: ده نفر از کارکنان شرکت اتوبوسرانی مشهد نیز در این سفر جهادی ما را همراهی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم تشویق

      درود بر روحانیون کار درست و لعنت بر دشمنانشان

    • بدون نام

      خواهشا بال باشند و بار نباشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج