۸۵۳۳۲۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

قوانین صادرات و واردات در سال ۹۸منتشر شد

کتاب مقررات صادرات و واردات سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

خبرآنلاین: با تصویب هیئت‌وزیران و اصلاحات مربوط به حقوق گمرکی و سود بازرگانی مجموعه مقررات صادرات و واردات سال ۱۳۹۸ توسط دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت معدن و تجارت تهیه و توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی در قالب ۹۸ فصل و ۲۱ قسمت و ۹۴۸ صفحه منتشر شد.

مقررات صادرات و واردات کالا و انجام خدمات مربوط نسبت به کلیه صادرکنندگان، واردکنندگان و نیز آن‌هایی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است به‌موجب این قانون تعیین و کلیه قوانین مغایر لغو می‌گردد.

قوانین صادرات و واردات در سال ۹۸منتشر شد

دولت می‌تواند مقتضیات و شرایط خاص زمانی با رعایت قوانین مربوطه صدور یا ورود بعضی از کالاها را ممنوع کند. نوع و مشخصات کالاهای هر یک از موارد سه‌گانه یادشده بر اساس آیین‌نامه‌هایی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و به تصویب هیئت‌وزیران می‌رسد تعیین خواهد شد. ملاک اصلی تجاری بودن کالا و نیز نحوه صدور، تمدید و ابطال کارت بازرگانی مطابق آیین‌نامه اجرایی خواهد بود که به تصویب هیئت‌وزیران می‌رسد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است تغییرات کلی آیین‌نامه اجرایی این قانون و جداول ضمیمه مقررات صادرات و واردات را قبل از پایان هرسال برای ارسال بعد و تغییرات موردی آن‌ها را طی سال، پس از نظرخواهی از دستگاه‌های ذی‌ربط و اتاق ضمن منظم نمودن حقوق مکتب تهیه و پس از تصویب هیئت‌وزیران جهت اطلاع عموم منتشر نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.cppc.ir مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه لااقل ماشین وارد کنه چه سبک چه سنگین مردم کمی لااقل کمی از مشکلاتشان رفع بشه چون اونهای که بیکار هستن میتونن با کامیون یا سواری مسافر کش لااقل نان زن بچشان در بیارن این بهترین کمک به جامعه هست سال ۸۲آی خاتمی کامیون وارد کرد شرایطی هم به مردم میداد واقعا کمک بسیار بزرگی به جامعه ملت ایران کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج