۸۵۴۷۳۳
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

دموکرات‌های ارشد کنگره به دنبال استیضاح ترامپ

دموکراتهای ارشدکنگره اعلام کردند در صورتی که بررسیهای آنها ثابت کند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درجریان تحقیقات رابرت مولر کارشکنی کرده، ممکن است که روند استیضاح وی آغاز شود

خبرگزاری ایرنا: دموکراتهای ارشد کنگره به دنبال آغاز روند استیضاح ترامپ«جرولد نادلر» رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان خبر داد که دموکراتهای کنگره چندین فقره تحقیقات در مورد انجام می دهند.

این نماینده دموکرات در مصاحبه با شبکه ان.بی.سی اظهار داشت: کارشکنی در اجرای عدالت، اگر ثابت شود، تخلفی قابل استیضاح است.

تحقیقاتی که مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا انجام داده، مساله کارشکنی ترامپ در اجرای عدالت و تحقیقات مولر را مطرح کرده و گفته هر چند وی را متهم به این تخلف نمی کند اما در عین وی را تبرئه هم نمی کند.

مولر اعلام کرد کنگره می تواند مشخص کند که آیا ترامپ قانون شکنی کرده است یا نه. دموکراتها خبر داده اند که این موضوع در هفته های آینده مورد بحث قرار می گیرد.

حتی «آدام شیف» رئیس کیمته اطلاعاتی مجلس نماینده گفته که «ممکن است» دموکراتها روند اسیتضاح ترامپ را آغاز کنند.

با این حال وی درمصاحبه ای باشبکه ای.بی.سی پیش بینی کردکه احتمال دارد اقدام آنها برای استیضاح ترامپ ناموفق باشد زیرا جمهوری خواهان «دستورات رئیس جمهوری را اجرا می کنند و برایشان مهم نیست که رفتار رئیس جمهوری تا چه اندازه غیراخلاقی، فاسد و غیرصادقانه است».

او افزود که یافته های گزارش مولر «بسیار بدتر» از آن چیزی بود که در رسوایی واترگیت برای ریچارد نیکسون رئیس جمهوری اسبق آمریکا رخ داد. رسوایی واترگیت به استعفای نیکسون منجر شد.

شیف اظهار داشت: کارشکنی در اجرای عدالت خصوصا در این مورد خاص بسیار بدتر از کاری است که نیکسون انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمرغ

      دموکرات ها هیچ کاری از پیش نمی برند واز روی غرض ورزی حرف می زنند وعمل می کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیالت راحت ترامپ دور بعدی هم رییس‌جمهور آمریکا است چون آمریکا به شخصیت دیوانه‌وار ترامپ واسه نمایش قدرت احتیاج داره.. آمریکا در حال سرکوب تهدیدات بلند مدت از طریق هژمونی برتر و قدرت بلامنازع هست و ترامپ واسه این نمایش مطلوبه

    • بدون نام

      ترامب سکته را می زنی

    • بدون نام

      امریکا در قالب یک بظاهر دیوانه کره شمالی و چین و روسیه را مرعوب کرده و از متحدین خود باج میگیره و رهبری ناتو با خرج متحدین بیشتر در دست گرفته و ترامپ مهره دلخواه امریکا در بازی سیاسی جهانی هست و قدرت خود را به همه دیکته میکنه حتی متحدین اروپایی ‌.ترامپ واسه همه شمشیر از رو بسته

    • بدون نام

      درذزمان اوبامای کثیف ترسو قدرت آمریکا به قهقرا رفت جاییکه ترکیه در امورات ناتو برای آمریکا مشکل درست کرده بود و کره شمالی تهدید میکرد .اکنون ترکیه برای بقا التماس آمریکا میکنه و کره شمالی دیگر خطری نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج