جاباما
۸۵۵۷۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

سامسونگ شایعه ترک بازار ایران را رسماً تکذیب کرد

امروز (۴ اردیبهشت ۹۸) خبری مبنی بر خروج شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی در بعضی رسانه‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ خبری که به فشارهای تحریم‌ آمریکا علیه ایران اشاره می‌کند و می‌گوید که برندهای کره‌ای هم راهی جز ترک کشورمان پیدا نکرده‌اند.

وبسایت دیجیاتو: امروز (۴ اردیبهشت ۹۸) خبری مبنی بر خروج شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی در بعضی رسانه‌ها و همچنین شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ خبری که به فشارهای تحریم‌ آمریکا علیه ایران اشاره می‌کند و می‌گوید که برندهای کره‌ای هم راهی جز ترک کشورمان پیدا نکرده‌اند. روابط عمومی سامسونگ اما با تکذیب این مسئله، بیانیه زیر را در اختیار دیجیاتو قرار داده است:

«سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‎ها، فناوری‎ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است.

با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات نوآورانه‏ مان فراهم کنیم».

سامسونگ شایعه ترک بازار ایران را رسماً تکذیب کرد

این اخبار در حالی منتشر شده بودند که دست کم سامسونگ، در یک سال اخیر چند فروشگاه جدید را در ایران تاسیس کرده است. برای مثال سامسونگ در پایان دی ماه از یک فروشگاه جدید در مرکز «پایتخت» پرده برداشته بود.

«علیرضا توسلی»، مدیر ارشد واحد موبایل سامسونگ ایران در زمان افتتاح فروشگاه مجتمع پایتخت، در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه چرا در شرایط اقتصادی فعلی سامسونگ دست به افتتاح یک فروشگاه جدید زده است، گفته بود:

«سامسونگ با توجه به سهم بازاری که در جهان و ایران دارد، سیاست‌های فروش، توزیع و خدمات فروش را منوط به تغییرات لحظه‌ای بازار نمی‌کند. برنامه توسعه فروشگاه‌های خود را از مدت‌ها قبل برای سال جدید میلادی تدوین کرده بودیم و در مسیر پیش رو نیز این برنامه‌ها را با قدرت ادامه می‌دهیم. ما اگر برنامه‌های تبلیغاتی و فروش خودمان که زیرساختی هم هستند و احتیاج به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت دارند را مسکوت کنیم، در آینده دچار یک وقفه و خلل غیرقابل جبران می‌شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش میکنیم بمانید، روزی مامیخواستیم به ژاپن برسیم، هرچه درگذشته داشتیم فرسوده شد، بجایش موشک روسی آمد، حالا اگرشما ماراترک، مجبوریم، یخچال و کولر نفتی روسی استفاده کنیم، انبارهای ماپرازموشک بزک شده روسی است، آخه موشک داخل منزل جانمیگیره..

    • محمد

      سامسونگ هوی...
      این چه وضعشه.
      مانیتور ۴۰۰ تومنی شده 1800 .
      چند برابر حساب می‌کنی.

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        هوی پول شما بی ارزش شد و اقتصاد فلچ شده به سامسونگ چه ربطی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج