adexo3
۸۵۷۰۲۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

بارش‌های بهاری در نقاط مختلف کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا پایان این هفته در نقاط مختلف کشور شاهد بارش های بهاری خواهیم بود که بیشتر بعدازظهرها رخ می دهد و در برخی مناطق با وزش بادهای نسبتا شدید همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا پایان این هفته در نقاط مختلف کشور شاهد بارش های بهاری خواهیم بود که بیشتر بعدازظهرها رخ می دهد و در برخی مناطق با وزش بادهای نسبتا شدید همراه خواهد بود.

فریبا گودرزی افزود: امروز برای بخش هایی از جنوب غرب، جنوب، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران گاهی رعد و برق خواهند داشت که بیشتر در بعدازظهر خواهد بود، این شرایط تا پایان این هفته همراه با وزش بادهای قابل ملاحظه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: شدت بارش ها در جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، شمال فارس و قسمت هایی از کرمان خواهد بود و این شرایط به تدریج از بعدازظهر امروز و طی روز دوشنبه شرق و شمال شرق را هم در بر می گیرد.

گودرزی ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه تا پایان هفته به طور متناوب برای استان های واقع در شمال غرب، دامنه های البرز و شمال شرق بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت، در واقع از فردا بعدازظهر تا پایان هفته در نوار شمالی بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

وی گفت: در طول این هفته به لحاظ دمایی در بیشتر مناطق کشور روند افزایش نسبی دما داریم، از بعدازظهر امروز و طی روز دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش بادهای نسبتا شدید آبهای تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران امروز صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، فردا نیز صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد است که احتمال دارد سه شنبه در ارتفاعات بارش پراکنده رخ دهد.

وی گفت: کمینه دمای امروز تهران ۱۰ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز به ۲۱ درجه بالای صفر می رسد، با توجه به اینکه روند دمایی در تهران افزایشی است بیشینه دما فردا ۲۲ کمینه ۱۱ و پس فردا بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۲ می شود.

گودرزی اظهار داشت: اردبیل با دمای صفر درجه و اهواز با ۳۴ درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج