اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۷۶۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

توضیح درباره صفحه اراذل و اوباش در فیس بوک

رئیس پلیس تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد فعالیت صفحه اراذل و اوباش در یکی از شبکه های اجتماعی گفت: فردی در خارج کشور این صفحه را پیگیری می کند که شناسایی این افراد و عوامل همکار با آنها در تهران در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس تهران از دستگیری ۴ عامل زورگیری و مجروح کردن استاد دانشگاه تهران خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس تهران اظهار داشت: ۳۶ ساعت قبل زورگیری از یکی از اساتید دانشگاه در محدوده خیابان انقلاب به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای کلانتری در محل حاضر شدند.

در بررسی ها مشخص شد ۲ سر زورگیر با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن دکتر نایینی رئیس دانشکده عمران دانشگاه تهران کرده و پس از سرقت تلفن همراهش از محل متواری شدند. بلافاصله استاد مجروح به بیمارستان منتقل شد و گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شد.

به گفته رئیس پلیس تهران پس از انجام تحقیقات ساعت ۳ بامداد امروز ۴ نفر از جمله ضارب و فرد موتورسوار به همراه ۲ همدستشان که باند زورگیری تشکیل داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

ساجدی نیا با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان می دهد که این افراد اقدامشان به دلیل استفاده از سلاح سرد حکم محاربه دارد تاکید کرد: پرونده این افراد پس از اقرار به ارتکاب این جرم به مرجع قضائی ارسال شد تا برخورد شایسته ای با این افراد صورت گیرد.

تکذیب حمله اراذل و اوباش نقابدار به خودروهای خیابان میرداماد

وی با تکذیب حمله اراذل و اوباش نقابدار به خودروها در خیابان میرداماد گفت: دیروز خبری در یکی از سایتهای خبری مبنی بر حمله ۱۰۵ اراذل و اوباش منتشر شد که مدعی بود این افراد پشت چراغ قرمز اقدام به تخریب خودروها کرده اند. بلافاصله تیم های پلیس به محل اعلام شده مراجعه کردند و پس از صحبت با کسبه و شرکتها و همسایگان مشخص شد هیچگونه حمله اراذل و اوباش در منطقه رخ نداده است ضمن اینکه دوربین های ترافیکی و شرکتها نیز بررسی شد و پس از تحقیق زیاد مشخص شد این خبر کذب است.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: از این سایت خبری به دلیل تشویش اذهان عمومی و خدشه احساس امنیت شکایتی انجام شده و به مرجع قضائی ارسال شد. پلیس قاطعانه با یک مورد زورگیری و شرارت برخورد می کند و ۱۵ اراذل و اوباش جرات ندارند دست به چنین کاری بزنند.

کاهش ۷ درصدی سرقت خرد در تهران

ساجدی نیا از کاهش ۷ درصدی سرقت خرد در تهران خبر داد و افزود: با تلاش پلیس پیشگیری و آگاهی توانستیم از اجرای طرحهایی سرقت خرد را نسبت به سه ماه قبل ۷ درصد کاهش دهیم امیدواریم با طرحهایی که تا پایان سال اجرا می شود روند کاهشی وقوع سرقت خرد تداوم یابد.

به گفته وی، امروز طرح برخورد با مالخران با بررسی ۸۰۰ واحد صنفی به اجرا درآمد.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: روز گذشته نیز طرح برخورد با مسافربرنماها که اقدام به خفتگیری می کردند به اجرا درآمد.

ساجدی نیا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد فعالیت صفحه اراذل و اوباش در یکی از شبکه های اجتماعی گفت: فردی در خارج کشور این صفحه را پیگیری می کند که شناسایی این افراد و عوامل همکار با آنها در تهران در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با بیان اینکه نزاع و درگیری نسبت به ۹ ماهه قبل کاهش یافته است اظهار داشت: پس از دستگیری ۱۲۳ نفر زورگیر و سارق ۳۰ نفر دیگر در رابطه با این پرونده ها دستگیر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سزقتهای خرد کم شده و سرقتهای کلان زیاد . خب دیگه تورم رفته بالا رقم های خرد هم واسه دزدا فایده نداره . مگه اونا چیشون از مرتضوی و بابک زنجانی و غیره کمتره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج