۸۶۰۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

اپل در مورد باتری آیفون اغراق کرده است!

نتایج تازه‌ترین تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که اپل درباره قدرت و ظرفیت باتری گوشی‌های آیفون اغراق و بزرگنمایی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: آیفون ایکس‌آر که در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی کانترپوینت، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند اپل در سال‌های گذشته به شمار می‌رود و در کنار سایر قابلیت‌های جدید و پیشرفته موجود در مدل‌های آیفون ایکس، از قیمت پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تری برخوردار است که همه این موارد موجب شده است از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران جهانی برخوردار شود.

حالا به‌تازگی اخبار و گزارش‌های جدیدی که در وب سایت تک رادار نشان می‌دهد شرکت اپل به عنوان سازنده و توسعه دهنده گوشی‌های آیفون علی‌الخصوص آیفون ایکس‌آر ( iphone XR) درباره قدرت و ظرفیت باتری محصولاتش ادعای دروغ داشته و اغراق کرده است و این بدان معناست که آیفون ایکس آر در تبلیغات رسانه‌ای خود قادر به شارژ دهی به مدت زمان ۲۵ ساعت مکالمه خواهد بود و اپل مدعی است که گوشی مذکور در این بازه زمانی بعد از ۲۵ ساعت مکالمه مداوم دوام خواهد آورد. این در حالیست که در حقیقت این گوشی تنها به مدت ۱۶ ساعت و ۳۲ دقیقه توانست دوام بیاورد.

محققان و پژوهشگران در این آزمایشات خاطرنشان کرده‌اند باتری چند دستگاه گوشی آیفون را که به تازگی خریداری کرده بودند، را به صورت کامل شارژ کرده و سپس در شرایط مکالمه مداوم طول عمر این باتری‌ها را بررسی کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      چرا من از اپل خوشم نمیاد ؟؟؟ شرکت کلاش که از ذائقه پز و افاده در افراد بخوبی جیباشو پر میکنه و با باطری‌های ضعیف و برنامه‌های پولی مردمو غارت میکنه و یه حرف حق‌وار هم چن ساله انداخته که اونم امنیت و ازین قبیل حرفاس ،،، اخه نه اینه که همه کاربرای اپل ملیونرن و هکرها در کمین ! جمع کنید ،،، خرید اپل با این حجم محدودیت خصوصا تو ایران فقط نشان از کمبود و ساده‌لوحی افراد داره و همین ذائقه باعث شده این همه دروغ و فریب از طرف اپل به این ادما خورونده بشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج