۸۶۲۴
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

جنايت ناموسی یک مرد شيشه‌اي

من و دوستم، مجيد شب گذشته باهم موادمخدر مصرف كرديم. نيمه شب درباره رفتارهايش با همسرم صحبت كردم كه دعوايمان شد. با بالا گرفتن درگيري، با چاقويي كه همراهم بود، ضربه‌اي به وي زده و متواري شدم. سرگردان خيابان‌ها بودم كه پليس مرا دستگير كرد.

جام جم: مرد معتادي كه در پي سوءظن به يكي از دوستانش، پس از مصرف « شيشه»‌ او را با ضربه چاقو از پاي درآورده و تحت تعقيب پليس تهران بود،‌ هنگام پرسه زدن در خيابان ۲ ساعت پس از جنايت دستگير شد.

ساعت ۶ بامداد ديروز (سه‌شنبه)‌ مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفت و از كشف جسد مرد جواني در خيابان كارون خبر داد.

دقايقي بعد ماموران كلانتري ۱۰۸ نواب تهران با حضور در محل مشاهده كردند مردي به دليل اصابت چاقو به ناحيه قلب و شدت خونريزي جان باخته است. با گزارش موضوع به بازپرس شهرياري در دادسراي جنايي تهران و هماهنگي قضايي، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.

تحقيقات در اين زمينه آغاز شد تا اين‌كه ساعتي بعد ماموران انتظامي هنگام گشتزني در نزديكي كشف جسد، مردي را ديدند كه لباس‌هاي خون‌آلود به تن دارد و در خيابان پرسه مي‌زند. با ظنين شدن پليس به مرد غريبه، وي دستگير و به كلانتري منتقل شد. متهم در بازجويي مدعي شد در پي اختلاف با يكي از دوستانش، وي را با ضربه چاقو زخمي كرده و به همين دليل لباسش خوني است.

با اطلاعات به دست آمده از متهم، معلوم شد مرد زخمي همان فرد كشته شده است. به اين ترتيب، متهم براي تحقيقات تكميلي در اختيار اداره ۱۰ پليس آگاهي تهران قرار گرفت. متهم به قتل در بازجويي دوباره به پليس گفت: من و مقتول دوست بوديم و با هم موادمخدر (شيشه)‌ مصرف مي‌كرديم. از چندي پيش به رفتارهاي او با همسرم ظنين شده و گمان مي‌بردم دوستم قصد خيانت به من را دارد. بنابراين منزل ديگري را اجاره كرده و اثاثيه‌ام را به آنجا انتقال دادم و قرار بود روز بعد كليد خانه را به صاحبخانه بدهم .

متهم اضافه كرد: من و دوستم، مجيد شب گذشته باهم موادمخدر مصرف كرديم. نيمه شب درباره رفتارهايش با همسرم صحبت كردم كه دعوايمان شد. با بالا گرفتن درگيري، با چاقويي كه همراهم بود، ضربه‌اي به وي زده و متواري شدم. سرگردان خيابان‌ها بودم كه پليس مرا دستگير كرد.

بنابراين گزارش، متهم به قتل با قرار قانوني از سوي بازپرس شهرياري، رئيس شعبه دوم دادسراي جنايي تهران روانه بازداشتگاه پليس شد. تحقيقات تكميلي دراين‌باره ادامه دارد.

منبع : تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جنايت ناموسی یک مرد شيشه‌اي


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج