۸۶۵۶۷۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

معاون زاکربرگ مخالف تجزیه فیس‌بوک

«شریل سندبرگ» به‌عنوان مدیرعملیات در فیس‌بوک در جواب به اظهاراتی که خواستار تجزیه فیس‌بوک شده‌اند اعلام کرد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

خبرآنلاین: وی در مصاحبه با CNBC با واکنش‌های منفی در برابر غول شبکه‌های اجتماعی مقابله کرد و افزود از نظام‌مند کردن این شبکه به‌صورت قانونی حمایت خواهند کرد.

هفته گذشته «کریس هیوز» از مؤسسین فیس‌بوک نسبت به مونوپولی ایجادشده توسط کمپانی‌ای که وی همراه با مارک زاکربرگ ایجاد کرده، خواستار تجزیه آن شد تا جلوی قدرت نامحدودش گرفته شود.

معاون زاکربرگ مخالف تجزیه فیس‌بوک

سندبرگ به CNBC گفت: شما می‌توانید فیس‌بوک را تجزیه کنید، حتی می‌توانید سایر غول‌های آی‌تی را نابود کنید اما نمی‌توانید به مسائل اساسی مردم که نگران آن هستند، بپردازید.

وی از نگرانی در مورد انتخابات،در مورد محتوا، در مورد حریم خصوصی و انتقال داده صحبت کرد و تأکید کرد که زاکربرگ و سایر مدیران روی افزایش نظارت‌های قانونی موافق‌اند.

سندبرگ به‌عنوان COO افزود تیم بزرگی برای محافظت از انتخابات، حفاظت از محتوا و حریم خصوصی تشکیل داده‌ایم اما همه کارها را نمی‌توانیم به‌تنهایی انجام دهیم و نیاز به کمک داریم.

وی در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که سال گذشته به دلیل رسوایی ناشی از فروش دیتای کاربران به شرکت‌های تجاری، فشار زیادی بر فیس‌بوک آمد و لورفتن دیتای کاربران نیز مزید بر علت شد تا اینکه پخش زنده قتل مسلمانان در نیوزیلند روی پلتفرم فیس‌بوک باعث شد تا انگشت اتهام به‌سوی این کمپانی نشانه رفته تا کارشناسان خواستار تجزیه آن شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج