۸۶۵۹۷۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

گلایه رهبر انقلاب از ترانه برخی سریال‌ها

رئیس حوزه هنری از شعرخوانی ۲۹ شاعر در محضر رهبر انقلاب خبرداد و گفت: معظم له پس از اتمام اشعار نکاتی را مورد تاکید قرار دادند که از آن جمله می‌توان به ضعیف بودن ترانه (تیتراژ) پایان برخی سریال‌ها اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن اشاره به دیدار شب گذشته شاعران با رهبر انقلاب اظهار داشت: الحمدالله امسال هم جلسه دیدار شاعران با رهبر انقلاب بسیار خوب و شکوهمند برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار ۲۹ نفر از شاعران داخلی و خارجی به شعرخوانی پرداختند و ایشان در پایان مراسم شعرخوانی از سروده شعرا ابراز رضایت کرده و فرمودند: اشعار خوانده شده فراتر از انتظارم بود.

گلایه رهبر انقلاب از ترانه برخی سریال‌ها

رئیس حوزه هنری اضافه کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به چند نکته مهم اشاره کردند و در اهمیت شعر فرمودند: شعر معجزه است و به همین اندازه شاعران نسبت به آن مسئولیت دارند، چرا که مقلطه‌ای از سوی جریانات روشنفکری مطرح می‌شود که شعر دارای معنی را شعاری می‌دانند که این به جهل این صاحبان نحله‌ها و غفلتشان باز می‌گردد.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب به شعرای بزرگ تاریخ زبان فارسی اشاره کرده و فرمودند: اشعار این بزرگان مملو از حکمت بوده است. اما در بخش دیگر از منویات خود به اوضاع زبان فارسی اشاره کردند، و ضمن ابراز نگرانی از بی توجهی گویندگان صدا و سیما به زبان فارسی و استفاده بی حد و غیر عالمانه از لغات زبانهای بیگانه بویژه زبانهای غربی فرمودند این مسئله موجب نگرانی است.

به گفته مومنی،‌البته رهبر انقلاب در بخشی دیگر از برخی ترانه‌های پایان سریال‌های تلویزیونی گلایه کرده و فرمودند: برخی از این ترانه ها بسیار ضعیف است ،‌بنابراین از وزارت ارشاد و حوزه هنری خواستند که در این زمینه وظیفه خود را انجام دهند و بیشتر این مسئله را مورد توجه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج