adexo3
۸۶۶۳
۳۰ نظر
۵۲۱۳
۳۰ نظر
۵۲۱۳
پ

تعرض به زنان توسط چهار پرايدسوار

متهمان من را به عنوان مسافر سوار يك پرايد كردند و قصد تجاوز داشتند كه من مقاومت كردم. يكي از آنها با چاقو ضربه‌اي به گردنم زد و بعد كه بي‌حال شدم هر چهار نفر مرا مورد آزار قرار دادند.

شرق: ديوان عالي‌كشور، حكم اعدام چهار مرد را كه به تعرض به پنج زن و قتل يكي از آنها متهم شده‌اند، نقض كرد.

پليس آخرين روزهاي سال ۸۸ در جريان وجود چنين باندي قرار گرفت. در آن روز زني زخمي و نيمه‌عريان توسط يك راننده آژانس به يكي از كلانتري‌هاي منطقه پاكدشت برده شد.

اين زن كه به شدت بدحال بود در همان وضعيت به ماموران گفت: راننده آژانس مرد خوبي است و به او كمك كرده و كساني كه او را زخمي كرده و مورد آزار قرار داده‌اند افراد ديگري هستند.

زن جوان مشخصات چهارمردي را كه با يك پرايد او را ربوده و مورد آزار قرار داده‌بود به پليس داد و گفت: «متهمان من را به عنوان مسافر سوار يك پرايد كردند و قصد تجاوز داشتند كه من مقاومت كردم. يكي از آنها با چاقو ضربه‌اي به گردنم زد و بعد كه بي‌حال شدم هر چهار نفر مرا مورد آزار قرار دادند. در راه، سه نفر پياده شدند و راننده پرايد كه قرار بود من را به بيمارستان برساند در بيابان روي چادر ماشين من را مورد آزار قرار داد و بعد همان‌جا رهايم كرد. كشان‌كشان خودم را كنار جاده رساندم و راننده آژانسي كه داشت از آنجا رد مي‌شد به من كمك كرد و من را به كلانتري رساند.»

اين زن پس از انتقال به بيمارستان به علت شدت خونريزي و جراحات وارده جانش را از دست داد. پليس با توجه به مشخصاتي كه از طريق مقتول به دست آورده ‌بود، تحقيقات خود را آغاز كرد و موفق شد متهمان را يكي پس از ديگري شناسايي كند.

متهمان كه اكبر، سياوش، محمود و علي نام دارند بعد از بازداشت، اعتراف كردند پنج زن را مورد آزار جنسي قرار داده‌اند. اكبر، متهم رديف اول اين پرونده در جريان باز‌جويي‌ها گفت: من و دوستانم مدتي بود كه زنان را به عنوان مسافر سوار ماشين مي‌كرديم و در راه اموال آنها را مي‌دزديديم و آنان را مورد آزار قرار مي‌داديم. در آخرين مورد، زني را سوار ماشين كرديم و وقتي خواستيم او را مورد آزار قرار دهيم مقاومت كرد. او فرياد مي‌زد و سعي داشت توجه رانندگان عبوري را جلب كند. سياوش راننده بود. او به من گفت اين زن را ساكت كن وگرنه كار دست‌مان مي‌دهد.

من هم از جيبم چاقو در‌آوردم و يك ضربه به گردنش زدم. مقصودم اين نبود كه بكشمش. متهم ادامه‌ داد: ما زن جوان را مورد آزار قرار داديم. او مقاومت نكرد چون زخمي شده‌بود. من به سياوش گفتم بهتر است به سمت يك بيمارستان برويم چون ممكن است اين زن بميرد و يك قتل هم گردن‌مان بيفتد. سياوش گفت: شما پياده شويد من خودم او را مي‌برم. ما پياده شديم و بعد از آن از سرنوشت زن جوان خبري نداشتيم.

وقتي سياوش مورد بازجويي قرار گرفت، اعتراف كرد، بعد از پياده كردن دوستانش زن جوان را يك‌بار مورد آزار قرار داده‌است. او گفت: چادر ماشين را در بيابان پهن كردم و زن جوان را مورد آزار قرار دادم. او زخمي بود و نمي‌توانست مقاومت كند. بعد هم همانجا رهايش كردم، فكر نمي‌كردم بتواند زنده بماند و از پليس كمك بگيرد. ماموران پليس حين بازجويي‌ از متهمان، چهار زن ديگري را كه از سوي اين باند مورد آزار قرار گرفته‌ بودند، شناسايي كردند و با تكميل تحقيقات پرونده به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

متهمان سال گذشته در شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان تهران به رياست نورالله عزيزمحمدي تحت محاكمه قرار گرفتند و هر چهار نفر به رابطه با پنج زن اعتراف كردند البته مدعي شدند اين زنان در برابر آنها مقاومت نكردند. اكبر همچنين قتل آخرين طعمه‌اش را نيز گردن گرفت. اين ادعاها در حالي مطرح شد كه شاكيان مدعي بودند تا جايي كه توانستند، مقاومت كردند. در نهايت هيات قضات وارد شور شدند و هر يك از متهمان را به جرم تجاوز به عنف و آدم‌ربايي به ۱۰‌سال حبس و يك‌بار اعدام محكوم كردند و اكبر نيز به دليل قتل زن جوان علاوه بر اعدام به يك‌بار قصاص محكوم شد.

راي صادره از سوي متهمان مورد اعتراض قرار گرفت در اين ميان خانواده متهمان تلاش زيادي براي جلب رضايت شاكيان انجام دادند و موفق شدند رضايت همه آنها را بگيرند. با توجه به اين رضايت‌ها هيات قضات شعبه ۳۲ ديوان عالي كشور پرونده را مورد بررسي قرار دادند و راي صادره را به خاطر دو ايراد نقض كردند.

در نظريه ديوان‌عالي آمده ‌است اولا نوع آزار جنسي پنج زن بايد يك‌بار ديگر مورد بررسي قرار گيرد و دوم اينكه درباره دسترس بودن همسران اين متهمان در زمان وقوع جرايم نيز بايد تحقيق شود. به اين ترتيب پرونده ديروز براي برطرف شدن نواقص به شعبه ۷۱ دادگاه كيفري استان تهران برگشت و هيات قضات موظف شدند نظر ديوان‌عالي كشور را مورد بررسي قرار دهند.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تعرض به زنان توسط  چهار پرايدسوار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا اگه قتل هم نمیکردن باید اعدام میشدن
      رضایت شاکی هم نباید تاثیری در حکمشون داشته باشه
      ترحم بر پلنگ تیز دندان
      ستمکاری بود بر گوسفندان

    • atena

      khoda ro shokr be rahnate jhoda raft vagarne kheili zajr mikeshid

    • ناشناس

      باید متهمان را مقطوع النسل کرد تا درس عبرتی باشد برای دیگران

    • بدون نام

      خیلی رقت باره.
      من از خانواده مقتول تعجب میکنم! همسرش یا خونوادش چطور از زن به این عفیفی گذشتن خیلی راحت میتونست مثله 4 تای دیگه مقاومت نکنه و ...
      ضمن اینکه به اینکارا گذشت نمیگن این رضایت خیانت به همسر وفادار و جسارت بخشیدن به این جور حیوونا واسه کثافت کاری های بعدیشونه!

    • روح الله

      اگراولی شکایت می کرد.کاربه اینجانمی کشید.

    • pangan

      خدا رحمت کنه اون خانم باشرفو
      یذره غیرت داشتن باید میذاشتن این آشغالا رو اعدام کنن تا درس عبرتی بشه برا بقیه ی این دست گرگها(صد رحمت به گرگ).
      با این کوتاه اومدنای بیخود، هر بلایی سر ما بیاد حقمونه!

    • علی

      چرا رضایت دادن

      اینارو بدن به من و یه بشکه قیر داغ بدن به من تا ادمشون کنم
      مگه مملکت به جز این 4 تا بی ... دیگه جوون نداره همه مشکل ازدواج و ... دارن

      عجب قانونی داریم .

    • مرضيه

      اگر همه هم رضايت بدهند پس دادستان بعنوان مدعي العموم نبايد از حقوق جامعه دفاع كند.

    • اسماعيل

      مطمئناً اينا به جز اين كارشون كارهاي كثيف خيلي زياد ديگه اي رو هم انجام دادند ، در حال حاضر كه به دام قانون افتادن گذشتن از اونا خيانت به همه مردم ايران هستش .

    • solmaz

      آخه چرا رضایت دادن باید میذاشتن به سزای اعمالشون میرسیدن.اینا به خدا
      آدم نیستن خدا ازشون نگذره.خدا اون خانوم با شرف رو رحمت کنه.

    • بانو

      ببخشید من بیشتر به بند پایانی توجه کردم نوشتید که دیوان عالی جلوی اجرای حکم را گرفته تا بررسی بیشتری شود که آیا این خانمها مقاومت کرده اند یانه واینکه همسران متجاوزین در دسترس بوده اند یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باید از قضات عالی کشور به خاطر ایران موشکافی وظرافت در اجرای عدالت تشکر کرد اما سوال من اینجاست اگر این خانمها از شدت ترس از جان در مقابل چهارمرد مقاومت نکرده باشند واین آقایان متجاوز هم همسرانشان مسافرت بوده باشند و در دسترس نباشند یعنی عدالت حکم میکند که متجاوزین به ناموس جامعه به همین دو دلیل از قصاص و مجازات عمل زشتشان مبرا شوند ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا" چنین خواهد شد؟؟؟؟؟؟ یعنی هر مردی زنش در دسترسش نبود مثل یک حیوان و حتی پست تر رفتار کند ؟؟؟؟ آیا زن ارزشش و جایگاهش این است ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • یک آقا

      یعنی واقعاً که ...!!!

      واقعاً جای تعجب داره که چطور شاکیان رضایت دادن!!!!

    • مهدی

      واقعا یکبار اعدام برای دزدان ناموس مردم خیلی کم است.

    • سالار

      واقعا" دم اين اين ديوان عدالت گرم : اخه اينم شد دليل كه زنهاي متهمان در دسترس بودن يا نه - يااون زنها مقاومت كردن يا نه اخه يكي نيست بگه يه زن چطوري بين 4تا وحشي ميتونه مقاومت كنه.....

    • lمريم

      فقط ميتونم بگم واسه شاكيا واقعا واقعا متاسفم.
      منم موافقم اين 4نفر بايد مقطوع النسل شوند.بايد به دار اويخته بشن.

    • lili

      توی این مسائل نباید رضایت دادن وجود داشته باشه..بعد از آزادیشون ممکنه قربانیای بعدی خود ما باشن.

    • ز-ا

      درمملکت اسلامی نباید چنین اتفاقی بیفتد مسئولین باید پاسخ گو باشند

    • خسرو

      ضمن اظهار تاسف فراوان از گذشت خانواده زن آسیب دیده این جرم ها نباید با گذشت شاکیان خصوصی بخشیده شود.این جرثومه های فساد باعث ننگ و نفرت اند و نظر یکی از افراد بالا که گفته باید مقطوع النسل شوند کاملا موافقم. چندین سال است از زمان خفاش شب تا امروز اعدام تاثیری در کاهش جرم نداشته اینها را باید با شدید ترین شکل ممکن از بین برد.همان قیر داغ خیلی خوب است .ننگ ابدی و نفرین خدا بر این انگل های جامعه.

    • ياسي

      مسئولين برنامه ريز بايد باسخ گو باشند .
      چنين جنايتي جز مرگ كه 1 بار نيز كم است هيچ جواب ديگري نميتواند داشته باشد.
      بخشش در اين امر جز بايمال كردن حق وعدالت و جسارت دادن به چنين افراد كثيف هيچ چيز ديگري به دنبال نخواهد داشت .

      پاسخ ها

      • sanaz

        کاملاً موافـــــــــقم !!!

    • امير

      فقط و فقط اظهار تاسف اول براي خانواده هاي شاكيان و بعد براي ديوان عالي محترم!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      دمتون گرم از نظراتتون.خدا رو شکر اینقدر مرد با غیرت هست

    • مهر

      تاسف

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره کسی که بخواد از عفتش دفاع کنه با چاقو بزنند بعد مورد آزار قرار بدن به نظر من اینا همه بیمارن اونم بیمار جنسی که حتی اگه دوباره ازاد بشن جامعه رو بیشتر مورد تهدید قرار میدن واقعا متسفم برای دادگاهی که اصلا اینارو محاکمه میکنه

    • بدون نام

      واقعا درسته كه به ما حق توحش بدن
      مرداي ايراني كه مثل يه گرگ گرسنه هستن و صد رحمت به گرگها
      اونوقت جناب قضات قانون قصاص و اعدام را نقض ميكنند كه تازه بفهمن زنهاي اين وحشي ها اگه دم دست نبودن لابد حق داشتن بخاطر نفس طغيانگر كثيف شون اين بلاها رو سر خانمها بيارن عجب
      اميدوارم هرچه زودتر ناجي بشريت بياد

    • بدون نام

      باید حداقل اونی که با چاقو زده اعدام بشه

    • fr

      باورم نمیشه چه طورمیتونن رضایت بدن...متاسفم .حیف اون گلی که رفت. اونا بایدعین سگ بمیرن.

    • بدون نام

      واقعا برای همه ی اونایی که رضایت دادن و این قانون متاسفم

    • علی

      من که غیبت نمیکنم درسته دوس دارم فحش بدم ولی باید به فکر غیبتشم باشم من دو تا داداش دارم دوس ندرم گوشت برادر خودمو بخورم من که به جای غیبت سپردمشون به خدا
      ولی اگه به من بود همین جا میکشتمشون

    • ana

      واي واي و مملكت اسلامي و غير اسلامي نداره كه وتجاوز همه جا جرم و گناهه وجدا متاسفم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج