۸۶۶۴۳۲
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

ادعای همکاری ایران و القاعده تکذیب شد

تارنمای دیلی بیست نوشت: یک مقام ارشد دولت آمریکا به کنگره اعلام کرد که جامعه اطلاعاتی این کشور هیچ شواهدی دال بر همکاری جمهوری اسلامی ایران و القاعده در اختیار ندارد.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای دیلی بیست نوشت: یک مقام ارشد دولت آمریکا به کنگره اعلام کرد که جامعه اطلاعاتی این کشور هیچ شواهدی دال بر همکاری جمهوری اسلامی ایران و القاعده در اختیار ندارد.

این یافته های جامعه اطلاعاتی آمریکا توسط سه منبع آگاه به دیلی بیست منتقل شده است و می تواند زمینه سازی احتمالی برای جنگ با ایران را از بین ببرد.

این ارزیابی اطلاعاتی در یک جلسه توجیهی غیرعلنی با شماری از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شد. طبق گفته های سه منبع آگاه، یکی از مقام هایی که به اعضای کنگره گزارش می داد اظهار داشت : دولت آمریکا شواهدی دال بر همکاری عملیاتی میان ایران و القاعده در رابطه با تحولات اخیر در خلیج فارس ندارد.

دیلی بیست نوشت : اذعان جامعه اطلاعاتی آمریکا به این موضوع احتمالا باعث ایجاد شکاف میان قانونگذاران آمریکایی می شود. دموکرات ها نگران احتمال جنگ میان آمریکا و ایران بوده و احتمالا خواهند گفت که فقدان اطلاعات به معنای آن است که دولت دونالد ترامپ نمی تواند با اتکا به «مجوز استفاده نیروی نظامی ۲۰۰۱ برای مبارزه با القاعده به عنوان زمینه ای به منظور آغاز جنگ با یک قدرت منطقه ای (ایران) استفاده کند.

این درحالی است که جمهوریخواهان احتمالا این مساله را غیرمرتبط دانسته و استدلال کنند که دولت آمریکا قصد ندارد جنگی را شروع کرده و صرفا به دنبال دفاع از منافع و نیروهای آمریکایی در منطقه خلیج فارس است.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا ماه گذشته میلادی در اظهاراتی واهی و بی اساس مدعی شده بود ارتباط ایران و القاعده «بسیار واقعی» است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عقب نشینیشون بخاطر ترس از جنگ با امپراطوری ایران هست.

      پاسخ ها

      • محمد

        کاملا درسته.

      • بدون نام

        دلت به این اخبار از قول افراد ناشناس خوش نکن .فعلا عقب‌نشینی در کار نیست و فشار بیشتر میشه ..برو بگرد دنبال منابع ناشناس

      • بدون نام

        دلت به این اخبار از قول افراد ناشناس خوش نکن .فعلا عقب‌نشینی در کار نیست و فشار بیشتر میشه ..برو بگرد دنبال منابع ناشناس

      • بدون نام

        عقب‌نشینی کردند از پناهگاه خارج شوید ..منبع منابع ناشناس دیلی بیست خخخخخخ

    • بدون نام

      سعید قاسمی چند وقت پیش خودش گفتا !!!! خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نشون دهنده اینه که امریکا از ایران وحشت داره ، به قول تو خودمون گفتیم ولی یارو میگه نشونه ای پیدا نکردیم یعنی عقب نشینی و ترس صد در صد .

      • بدون نام

        این اخبار دروغ و بی‌اساس که آمریکا تر سیده از مغز افرادی مثل خودت تراوش کرده .اگه آمریکا عقب‌نشینی کرده الان نیروهاش اینجا چکار میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج