adexo3
۸۶۷۳۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

محکومیت روحانی جنجالی به حبس و شلاق

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی گفت: حکم صادره دادگاه مبنی بر حبس و شلاق بنده و مدیرمسئول هفته‌نامه بدوی است و به آن اعتراض کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم: مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی گفت: حکم صادره دادگاه مبنی بر حبس و شلاق بنده و مدیرمسئول هفته‌نامه بدوی است و به آن اعتراض کرده‌ایم.

حمید رسایی مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی درباره صدور حکم حبس و شلاق برای وی و سعید ذاکری دبیر سیاسی این هفته‌نامه اظهار داشت: این حکم مربوط به شکایتی است که پیش از این مدعی‌العموم با عنوان توهین به رئیس مجلس شورای اسلامی علیه آن شکایت کرد.

وی ادامه داد: این حکم کمتر از یک ماه گذشته به ما ابلاغ شده و وکیل‌مان در حال پیگیری اعتراض به حکم صادره از جانب دادگاه است.

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی خاطرنشان کرد: همان زمان بنده آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را در جریان این موضوع قرار داده و گفته بودم که انتظار می‌رود شما شرح‌صدر بیشتری داشته باشید. زمانی که ۲ برادر روسای ۲ قوه‌ باشند زیاد زیبنده نیست به هر انتقادی از سوی رسانه‌ها اینگونه واکنش نشان دهند و آنها را به دادگاه بکشانند.

رسایی با بیان اینکه اساسا مطلب منتشر شده توهینی به آقای لاریجانی نبود گفت: لاریجانی هم در جواب من، لبخند زد و گفت که من شکایتی نکردم و مدعی‌العموم وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال اینکه آقای لاریجانی درخصوص موضوع فاطمه هاشمی رفسنجانی شرح صدر نشان می‌دهد و خواستار خاتمه دادن به پرونده‌اش می‌شود ولی در موارد دیگر این شرح صدر را از ایشان نمی‌بینیم، جای تعجب دارد.

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی در پایان خاطرنشان کرد: این موارد قطعا به شاکی خصوصی نیاز دارد و وکیل ما این موضوع را نیز پیگیری می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدايا يعني ميشه رسايي رو شلاق بزنن دلمون خنك بشه مرديم از دستش از بس به همه تهمت و افترا زد اين خدا نشناس

    • علی چالدران

      آقای رسایی ودوستانشان به رئیس بودن دو برادر بردو قوه ایرادگرفته اند .یک سوال اساسی دراین خصوص مطرح است .ایشان واطرافیانشان به انتخاب اکثریت مطلق که آقای لاریجانی را به عنوان رئیس مجلس انتخاب نمودند معترضند یا به انتخاب آقای لاریجانی به عنوان رئیس قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب معترضند که در هرصورت ودر هر مورد انتخاب بر اساس وظیفه شرعی و اختیار قانونی است و دخالت در هردو جفای بر انتخاب کنندگان است ودر مورد انتخاب توسط رهبری هم که ادعای ایشان و همراهان ولایتمداری بوده وهست .واقعا جای بسی تعجب است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج