اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۷۵۴۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

لاریجانی و حاجی‌بابایی با یکدیگر ائتلاف کردند

فراکسیون‌های مستقلان و لایی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ائتلاف کردند.

خبرگزاری ایلنا: فراکسیون‌های مستقلان و لایی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر برای انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ائتلاف کردند.

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از همان دقایقی ابتدایی رنگ و بوی انتخابات هیأت رئیسه را به خود گرفته است. بنابر اعلام بهارستان‌نشینان انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی فردا یکشنبه ۵ خرداد برگزار شد.

امروز وکلای ملت آخرین تلاش‌های خود را برای ائتلاف به کار بسته‌اند تا بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را روی صندلی ریاست مجلس بنشانند.

بنا بر شنیده‌ها، اعضای فراکسیون امید نامزدهای خود را برای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب کرده‌اند و در جلسه امروز آخرین توافقات را به سرانجام رسانده‌اند و طبق شنیده‌ها امروز ساعت ۱۴ این فراکسیون لیست نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

از سوی دیگر فراکسیون نزدیک به علی لاریجانی (مستقلان ولایی) و فراکسیون حمیدرضا حاجی بابایی (ولایی) برای حضور در انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رقابت با فراکسیون امید لیستی مشترکی تهیه کردند.

بر این اساس، در لیست تهیه شده قرار است ۵ کرسی به فراکسیون مستقلان و ۷ کرسی به فراکسیون ولایی اختصاص یابد.

محمد دهقان، محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری به عنوان کاندیدای کرسی نائیب رئیسی از سوی فراکسیون معرفی خواهند شد که به احتمال فراوان فرهنگی از رقابت انصراف خواهد داد.

فراکسیون‌های مستقلان و ولایی مجلس شورای اسلامی در لیست مشترک خود را برای کرسی دبیری مجلس غلامرضا کاتب و اکبر رنجبرزاده را معرفی خواهند کرد. بهروز نعمتی و محمدرضا آشوری هم به عنوان کارپردازان هیأت رئیسه از سوی هیأت رئیسه فراکسیون‌های نامبرده اعلام خواهند شد. گفته می‌شود جلسه مذکور در اردوگاه شهید باهنر تشکیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معلمان فقط با اعتصاب سراسری یک ماهه می توانند به خواسته هایشان برسند. دولت دزدتر از آن است که معلمان می شناسند. کسورات معلمان در بین تمام دستگاهها دو تا سه برابر است. حقوق معلم را که کم است بی خیر و برکت هم کرده اند. خدا لعنتشون کند.

    • س

      فقط بابائی

    • بدون نام

      ما محرومین بخصوص معلولین شدید بدون درآمد نزد خدا وشهدا روز قیامت شکایت داریم چونکه هیج توجه ای نکردند صدقه نمی خواهند حق شان می خواهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج