۸۶۸۷۸۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

گلایه همتی از همکاری نکردن بانک‌های کره با ایران

یو جانگ هیان سفیر جمهوری کره در دیدار خود با دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی ایران بر آمادگی این سفارتخانه برای هرگونه مساعدت در زمینه پیشبرد روابط اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید کرد.

روابط عمومی بانک مرکزی: عبدالناصر همتی با اشاره به منابع ایران در بانک‌های کره و عدم همکاری این بانک‌ها در استفاده از این منابع گفت: منبع اصلی و اولیه این دارایی ها کاملا مشخص و شفاف است و دلیلی ندارد که بانک‌های کره به بهانه تحریم‌های آمریکا مانع از استفاده ایران از منابع خود شوند.

رییس کل بانک مرکزی ضمن ابراز ناخرسندی دولت ایران از این موضوع بیان داشت: این گونه کارشکنی‌ها برای دولت و ملت ایران قابل تحمل نیست و انتظار می‌رود که مقامات کره‌ برای حل و فصل این مشکلات اقدام کنند. این در حالی است که دارایی‌های ایران در دیگر کشورها قابل دسترس هستند.

به گفته رئیس کل بانک مرکزی روابط ایران و کره تاکنون وضعیت مناسبی داشته است و شایسته نیست که مواردی از این قبیل بر روابط دو کشور تاثیر منفی بگذارد.

یو جانگ هیان نیز با پذیرش اهمیت روابط دو کشور و حل مشکلات اظهار داشت که مراتب را به مقامات کشور متبوعش انتقال خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی کره به واردات میعانات گازی از ایران وابسته است وعده داد که سفارت جمهوری کره در ایران نهایت تلاش خود را برای هموار ساختن راه‌های تجارت و معاملات بین دو کشور انجام دهد. سفیر کره دیدار و گفتگوی پیش روی مقامات عالی رتبه دو کشور را در این زمینه مفید دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هدایت

      جناب همتی شما ها پنج میلیون وام دو ساله کی بمردم می دهید هفت و نیم ملیون پست می گیرید چرا پس از پانزده سال تکلیف سود سهامداران بانک شهر روشن.نمی گنیید امید وارم خدا ازتان نگذرد

    • بدون نام

      همتی داداش یا اسلحه تمییز کن یا مثل ادم زنتو بکش پخ پخش کن

    • بدون نام

      اینم از کره منتظر بقیه هم باش ...رفیقان یک به یک رفتن

    • بدون نام

      خب یه افطاری سفیر کره را دعوت کنید حله .مثل سفیر انگلستان که روزه بود و افطاری داد.خخخخخخ

    • محمدنژاد

      تقریباً همه کشورهائی که منابع مالی و پولی ایران در بانکهای آنها میباشد، به نفت ایران و منطقه خلیج فارس وابسته هستند. لذا اگر ایران تهدید به ممانعت از استفاده نفت منطقه و توقیف اموال و کشتی آنها در خلیج فارس در صورت توقیف منابع پولی ایران نماید، آنها به خودشان اجازه دست اندازی به اموال و پول ایران نمیدهند!
      تعلل و کوتاهی و فقدان قاطعیت ما در برخورد با عوامل متجاوز به حقوق کشور و منابع مالی و پولی ایران، موجب گستاخی و تکرار بازیهای سیاسی آنها شده است!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج