adexo3
۸۶۸۸۵۷
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

طرح انتقال آب از عمان به خراسان‌جنوبی تایید شد

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی ‌پس از رایزنی‌های بسیار مصوب شده و اجرای آن لازمه منطقه شرق کشور است.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی ‌پس از رایزنی‌های بسیار مصوب شده و اجرای آن لازمه منطقه شرق کشور است.

نظر افضلی با اشاره به نشست مشترک کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست با وزیر نیرو اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر و تزریق یک میلیارد مترمکعب آب به منطقه سیستان و زابل موجب آن نشود که از طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی غافل شویم چراکه این طرح پس از رایزنی‌های بسیار مصوب شده و اجرای آن لازمه منطقه شرق کشور است.

وزیر نیرو نیز در این زمینه اظهار داشت: این پروژه طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال اجراست و تخصیص اعتبارات مطابق انتظار خواهد بود.

افضلی بیان کرد: در زمینه احداث شبکه آب و فاضلاب سربیشه و با پیگیری‌های زیاد سرمایه‌گذار خصوصی برای اجرای آن باید برای حمایت از این سرمایه‌گذار با استفاده از پساب این طرح برای کشاورزی در پایین دست مجتمع احداثی همکاری شود و انتظار می‌رود وزیر نیرو نیز در این زمینه مساعدت لازم را مبذول دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ق

      ان شاء الله که این طرح هرچه زود تر اجرا شود آب کشاورزی به مردم شریف جنوب شرق داده شود تا کشاورزی کنند وبرای این مردم شغل ایجاد شود وبه حتم با این کار منطقه می شود قطب کشاورزی ایران همانند زمانهای دور گذشته

    • بدون نام

      کاری بس مهم وپر رونق خواهد بود ومردم منطقه از بیکاری نجات پیدا کنند

    • محمد

      بنظر من اگر واقعا این طرح انتقال آب از عمان به سیستان و خراسان جنوبی اجرا شود اهمیتش کمتر از تاسیس پایگاههای موشکی برای دفاع از کشور نخواهد بود .رونق کشاورزی .رفع بیکاری . جلوگیری از قاچاق مواد مخدر .عدم اعتیاد جوانان شرق و جنوب شرقی .تولید مازاد گندم وسایر اقلام کشاورزی و صادرات آن .تراکم ابر وبارانهای منطقه ای وصدها منافع حاشیه‌ای دیگر از برکت ایجاد انتقال آب خواهد بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستمریزاد

    • بدون نام

      چرا آب دریا را انتقال میدهید با هزینه سنگین و زمان مثل کشورهای حاشیه خلیخ فارس مردم را به آنها ببرید واسکان دهید وازدریا استفاده تجاری غذایی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کوتاهی داری .پیشرفت از کشاورزی است

    • بدون نام

      واقعاً که سردمداران حکومتی هرچه زودتر به این کار عجله به خرج دهند وبه انتقال آب همت گمارند که ایران اون موقع در بسیاری از محصولات کشاورزی خود کفا می شود ومردم شریف جنوب شرق ایران هم از بیکاری به کار کشاورزی می پردازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج